Niech nasi menedżerowie wykonywać swoją pracę!

Zatelefonować do swoich klientów, opcje wyszukiwania dla dostawy, organizacja logistyki, handlu z dostawcami usług, kontroli jakości - wszystko to można zrobić naszym operatorom dla Ciebie!

 


Płatność za wyniki

Szybki start

zwiększenie
konwersja

gabinet

elastyczność

wsparcie techniczne

nagrywanie rozmów

kontrola jakości

Posekwndnaya rozliczeniowy

dedykowany operator

operator dedykowany (kierownik) - członek naszego centrum kontaktowego, który znajduje się w uzgodnionym czasie pracytylko na projekciei radzenia sobie z całym zestawem przypisanych zadań - odbieranie i wykonywanie połączeń do klientów związanych z dostawcami, wysyłanie e-maili i SMS-ów, wypełnia CPM wykonuje dodatkowe zadania w ramach projektu, a nawet sprzedawane ze swoimi dostawcami. Liczba tych menedżerów w projekcie nie jest ograniczone do - ich szkolenia, wdrażanie, monitorowanie jest w naszej strefie odpowiedzialności, a które są wymagane precyzyjne dopasowanie celów i celów projektu oraz zapewnienie niezbędnej do budowania bazy wiedzy informacji.

W niektórych przypadkach wymaga dedykowanego operatora?

Oferując dedykowane operatora do wszystkich naszych partnerów, nie uważamy za stosowne, ponieważ nie jest panaceum na każdą okazję. Przy opracowywaniu tego rozwiązania, zidentyfikowaliśmy kilka rodzajów projektów, w których wybrane menedżeraJest to najbardziej skuteczny.

  1. Jeśli chcesz nie tylko dzwonić, ale równieżwykonywanie dodatkowych zadańKtóre są związane z projektem, ale nie są przekształcane w ruchu - na przykład faktury, generowanie podręcznik, wyszukać informacje o bazie klientów lub klientów, aby zebrać proring etc.
  2. Jeśli negocjacje z klientem obejmuje kilka etapów (Rozmowy), takie jak: pierwszego kontaktu, należy określić warunki, fakturowanie, kontrola płatności, itd. i ważne jest, że cały cykl przechodzi przez jednego pracownika bez zmiany osoby kontaktowej.
  3. Jeśli projekt jest złożony i podlega pracownik musi przejśćkompletne szkolenie, Do uchwycenia, aby zrozumieć, jest ciągle w procesie „wypełnić rękę”.
  4. Jeśli rejestracja transakcji dotyczy konkretnej sekwencji połączeń - na przykład, trzeba skontaktować się z klientem, dostawcą i sprawdzić połączenia lub wybrać optymalną cenę, a następnie skontaktować się z klientem i sfinalizować zamówienie, a następnie skontaktować się z kurierem, etc., to znaczy, że operator projekt funkcjonalny szerszy niż tylko sprzedaż lub rada.

Jeśli na tej liście poznaliśmy ich projekt - na pewno ten serwis jest właśnie dla Ciebie!

A co lepsze niż dedykowanego kierownika personelu operatora?

Istotą wybranego operatora jest bardzo podobna do pracy menedżera w pełnym wymiarze godzin, a na pierwszy rzut oka wydawać się menedżer personel jest jeszcze lepiej - to tam, to może być do pociągu, monitor, krytykować lub chwalić.
Ale zobaczmy, cozaletyTo daje dedykowanego operatora:

  1. Oszczędność pieniędzy na:
    * podatki
    * Świadczeń socjalnych (zwolnienie lekarskie, urlop)
    * Workplace
    * Technika robocza
  2. Zaoszczędzić czas na:
    * szukaj
    * szkolenie
    * kontrola
    * wymiana

Jeśli obliczymy, ile to kosztuje, korzyści ze współpracy z dedykowanym operatora staną się widoczne. Poza tym, dlaczego warto kształcić się i kontrolować? Po tym wszystkim, masz więcej ważnych zadań!

 

od 84 289 rubli

Rozwiązanie dla małych, średnich i dużych typów firm

Informacje zwrotne od naszych partnerów

Pracuj z nami