Dowiedzieć się, co naprawdę myślę o swoich klientów!

Korzystanie ankietę telefoniczną prowadzenia działalności gospodarczej - jest to prosty i skuteczny sposób na uzyskanie informacji zwrotnych od grupy docelowej.

 


Płatność za wyniki

Szybki start

zwiększenie
konwersja

gabinet

elastyczność

Posekwndnaya rozliczeniowy

nagrywanie rozmów

kontrola jakości

wsparcie techniczne

Badanie telefoniczne

Klient Survey - metoda stosowana doidentyfikowanie potrzeb konsumentówi oczekiwań, a także ich poziom satysfakcji i interesujące w istniejących lub potencjalnych produktów lub usług.

Rozmawia przez telefon z członków grupy docelowej, można uzyskać informację o poziomie świadomości konsumentów, jak również rozmowy na temat nowych produktów i usług, kampanie i promocjach prowadzonych przez firmę. Poza tym wszystkim, istnieje możliwość połączeń wychodzących od dłużników orazzaktualizować istniejącą bazę kontaktów.

Co można uzyskać w wyniku sondażu telefonicznego

Takie badania są skutecznymnarzędzie do zbierania informacjio grupie docelowej, jej poglądów i potrzeb w zakresie swoich towarów. Badanie telefoniczne prowadzone przez naszych contact center daje następujące korzyści:

  • zdolność do szybkiego przetwarzania dużej liczby kontaktów;
  • tworzenie większej liczby klientów, zgodnie z ustalonymi kryteriami;
  • zwiększenie produktywności pracowników poprzez usunięcie ich z odpowiedzialności za realizację setek rozmów telefonicznych;
  • uzyskania oszacowania działalności spółki z bezpośrednimi klientami i partnerami.

Usługi Zamówienie sondażu telefonicznego, można mieć pewność, że dostaniesz najświeższe informacje, które pozwolą Ciznacznie zwiększyć poziom sprzedaży, Na Państwa życzenie, będziemy moglizapewnienie wszystkim raportowaniana utrzymanie bazy klientów, a takżenagranieWszystko odbyło połączeń.

Sondaż telefoniczny realizacja

Kontrola jakości przeprowadzana jest przez organy nadzoru z wykorzystaniem statystyki komunikacji internetowej platformy. Mamy śledzić wszystkich głównych aspektów czasu operatorom „połączenie oczekujące” tryb, połączenie abonenta, połączenie, średni czas trwania połączenia, a także słuchać rozmów, szybkiej korekty zawartości, formularz lub zadzwoń do logiki (jeśli to konieczne).

Tak więc, mając informacje na temat preferencji konsumentów, można szybkoreagować na wszelkie zmiany na rynku, Kontrola i monitoring ze strony klienta pozwala czas, aby rozwiązać wszelkie spory wynikające i osiągnąć swoje cele.

 

od 73 198 rubli

Rozwiązanie dla małych, średnich i dużych typów firm

Informacje zwrotne od naszych partnerów

Pracuj z nami