Dowiedz się, jak zaoszczędzić do 73% czasu!

Zapomnij o irytujących i powtarzające się pytania dotyczące produktu. Zapewni nam możliwość dostosowania się do nich.


Płatność za wyniki

Szybki start

Posekwndnaya rozliczeniowy

gabinet

elastyczność

zwiększenie
konwersja

nagrywanie rozmów

kontrola jakości

wsparcie techniczne

wsparcie techniczne

wsparcie techniczne- jest przetwarzanie wszystkich połączeń przychodzących do kwestii technicznych i operacyjnych, zgodnie ze standardami korporacyjnymi firmy. Usługa ta pomaga użytkownikom w rozwiązywaniu problemów związanych z danym produktem.

Największą zaletą centrów telefonicznych, zapewnienie wsparcia technicznego, jest brak przerw obiadowych, weekendy i święta - pracują przez całą dobę. Tak więc,żadne z połączeń przychodzących nie brakowało, Ponadto, pracownicy nie muszą już tracić czasu rozmowy z klientami na temat problemów technicznych i mogą skupić się na realizacji i promocji produktów.

wsparcie techniczne contact center organizacja

wsparcie techniczne contact center organizacja- zestaw usług, które operator odbiera połączenia, które są odbierane od klientów i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania na temat korzystania z produktu. Tylko unikalne i niezwykłe sprawy zostaną przekazane do dalszej analizy i rozwiązywania poszczególnych działów firmy.

poradnictwo telefoniczne zapewnia specjalista wsparcia technicznego, przeszkolony pod cech operacyjnych produktu. Podczas rozmowy z klientami w imieniu operatora centrum serwisowego w zgodności z zasadami korporacyjnymi firmy.

Co otrzymasz przy zamawianiu usługi pomocy technicznej

Zapewnienie klientom 31/4/323 obsługi klienta z wysokim poziomem wydajności, skuteczności i profesjonalizmu,masz:

  • szybka i sprawna napływ publiczności konsumentów;
  • zwiększyć poziom zaufania w firmie;
  • niezawodny i ciągła pomoc klientom w całej działalności firmy.

otrzymaszszczegółowe raporty na temat każdego połączenia,, Podjętych środkach i sytuacja z pomocy technicznej w ogóle. To pozwala na śledzenie problemów i zmian, które powinny być zrobione.

Techniczne środki wsparcia outsourcingu call center - toskuteczne rozwiązaniedla szerokiego zakresu zagadnień związanych z klientami z wykorzystaniem produktów lub usług. Każdy klient otrzymuje niezbędne wytyczne operacyjne i odpowiedzi jakościowe profesjonalnie przeszkolonych ekspertów.

 

24 044 pocierać

Rozwiązanie dla małych, średnich i dużych typów firm

Informacje zwrotne od naszych partnerów

Pracuj z nami