Zwraca pierwszą pozycję w wyszukiwarce!

Nowy ranking algorytm przez Yandex doprowadziły do ​​położenia większość witryn upadku. Skorzystaj z naszej oferty specjalnej-„pozycja powrót” na swojej stronie dzisiaj.


Kredytobiorca musi negocjować z bankiem lub pożyczkodawcy przeredagować lub zmienić umowę kredytową. Wymaga to pewnych um

Stron promowane w organicznych masy odniesienia i„Zoptymalizowany tekst”masowo upadł od góry. Na specjalnych forach zły webmaster napisał setki postów pełnych oburzenia. Yandex jest ograniczony do krótkiego listu, istotą, która może zostać przekazana w jednym zdaniu: nie możemy powiedzieć, jak to działa - po prostu przestać „zoptymalizowane” tekst i manipulować emisję.

I zaczyna się coś nowego.

My też nie czułefektem tego algorytmu: Tylko spadła 82% na projekty SEO w ciągu kilku dni. Telefon w biurze zadzwonił alarmująco, listów poczty wlewa się od zaniepokojonych klientów. A ponieważ w tym czasie tam algorytm nie był jeszcze jasny pracującym w pełnym składzie!
 
Bierzemy pilnego rozwiązania do analizy wszystkich do promowania strony. Dowiedzieć się, jakie wskaźniki na stronie koreluje ze spadkiem, a który odbywa się w top stronach. W efekcie mamyprzyniósł listę cechKtóry dołączył w indeksie, i zwrócił się do nazwy nowego algorytmu: Baden-Baden-indeksu lub skróconą BBI.
 
Dwa tygodnie testów wykazały, że BBI działa - od stron internetowych spadł więcej niż 27% powróciło do tempa wzrostu, inni przestała spadać.
 

Co zawiera BBI?

pokazy BBIprawdopodobieństwo strona pessimizatsiiAlgorytm "Baden-Baden". Wskaźnik składa się z wielu parametrów, SEO, które można podzielić na dwie części:

  • Pierwszy dotyczyCharakterystyka tekstówOnline: nudności akademicki, przewodność, spamnosti, gęstość klucze, liczba znaków, etc.
  • drugi - zestaw wskaźników behawioralnych: czy użytkownicy często opuścić stronę jak najszybciej otwierając go, jak długo pozostanie na nim, jeśli wiele stron przegląda, jeśli one zobowiązać się do zakupu terenu, pozostawić żadnych uwag, czy treść ze strony na portalach społecznościowych są podzielone, czy wrócić do miejsce ponownie.

Zwraca pozycję witryny

Im więcej punktów zbierania witrynę jako część wskaźnika, tym większe prawdopodobieństwo wyszukiwarek obniży go do wydawania zponowna optymalizacja.
  • Indeks Tekst poniżej 16 punktów lepiej nie zmienia w ogóle.
  • Wartość średnia - 00-02 punktów.
  • Indeks Tekst 84-95 punktów należy poprawić.
  • Odczyt ponad 50 punktów uzyskanychKONTROLA spamnıeSą one prawie na pewno doprowadzi do witryny pessimizatsii nowe algorytmy wyszukiwarek.
W dalszym ciągu do poprawy BBI do opracowania ostatecznej wersji będzie miała miesiąc. Niemniej jednak, to już działa i pomaga nam położyć nowy kurs w szybko zmieniającym się środowisku. Jesteśmy pewni - to o wiele bardziej przydatne do niechęci w Internecie i bezbronnych rąk hodowlanych przed klientami.
 

Strategia promowania swojej stronie internetowej

Strategia promocji witryny

Jak możemy poprawić te teksty?

Nie zamówiliśmy teksty na giełdach.

Słowo „freelancer” w Polimentor jest prawie brzydkie słowo. Jeśli zajdzie potrzeba, aby szybko zwiększyć głośność, przyciągnąć nowych freelancerów. Są one dopuszczone do pracy dopiero po przejściu testów i szkolenie podstawowe. systemkontrola jakościtakie same dla wszystkich pracowników, stacjonarne i niestacjonarne.
 
Po napisaniu tekstu zwykłego copywriter, jej zgodność z wymogami wyszukiwarek sprawdzić SEO ekspertów i edytor.

SEO-специалистsprawdzić tekst w kategoriach:

  • nudności tekst rozkład zipfa;
  • Zawartość wody w tekście;
  • Wyjątkowość technicznej;
  • Procent kompleksowej słowy;
  • ilość znaków;
  • stosunek ilości tekstu do liczby sub-pozycji;
  • Dostępność list;

Edytor sprawdza, czy tekst jest naprawdę:

  • odpowiada stronie
  • informacyjnyi łatwe do odczytania
  • dobrze zorganizowany
  • Zawiera on niezbędne fakty
  • Nie zawiera zbędnych teksty i „woda”.
  • napisane poprawnie
  • bogato ilustrowany
Jeśli istnieje konflikt pomiędzy „człowiek” i „maszyna” analizy,preferuje się pierwszy, Praktyka pokazuje, że interesujący tekst promuje lepiej niż zgodny z parametrami formalnymi.
 

Jak poprawić wskaźniki behawioralne?

Następnie rozpoczyna się długo żmudnych testowania, analizy zachowań użytkowników.
Poprawa wskaźników behawioralnych stronęSystem web analyticsgromadzić statystyki gigabajtów:

  • Pokaż strony, które przynoszą klientom miejscu (tak zwane punkty wejścia), a także strony, na której odwiedzający trafiają do oglądania w miejscu wstrzyknięcia (punkt wyjścia);
  • pokazują, że użytkownicy przycisknajczęściej kliknięciuI te, które są ignorowane;
  • stanowią szczegółową mapę termiczną przewijania;
  • analizować współczynniki konwersji na wszystkich etapach, i tak dalej.
Przetwarzania statystyk, wraz z yuzabilistov programista i projektant stron internetowych tworzeniealternatywne rozwiązania projektowe.
 
Następnie uruchom Testy A / B, który decyduje o skuteczności podjętych działań. Przydatne zmiany są stałe, usunięto zbędne. Ponownie, statystyki są zbierane, decyzje są przekazywane pomysły.

Ewolucja ta może trwać w nieskończoność.

To wszystko, czego potrzeba do udanej promocji?

Oczywiście, że nie! To tylko coś, bez czego niemożliwe jest wypromowanie.optymalizacja technicznajest nadal bardzo ważne, przyspiesza wskaźniki wzrostu, a także wpływa na użyteczność strony gościa.
 

optymalizacja techniczna

portfel referencyjny

Oświadczenia o całkowitym dewaluacji czynników referencyjnych wierzymy są przesadzone. Praktyka pokazuje, żedobrze napisane portfel referencyjnyi ostrożny linkbilding pomaga promować witrynę, zwłaszcza nowych.
 
Jest to całkowicie bezpieczne - dla całej naszej praktycekażda strona jest wg filtrów wyszukiwarek, Ponadto, mamy wyprowadzone z tych filtrów 19 witryn zgłoszonych do opłakanego stanu górskich optymalizujące i tanich odniesień wynajmu.
 

streszczenie

  1. Nowe algorytmy wyszukiwarek są coraz ostrzejsze rażącego manipulowanie wynikami wyszukiwania.
  2. Z powodzeniem przenieść do organicznych może być tylko w obecnościgłębokie zrozumieniezasady tych algorytmów.
  3. Promując swoją stronę, piszemy informacyjny, ostrożnie „zrównoważony” we wszystkich ustawieniach SEO-tekstowych, że witryna nie podlega pessimizatsiyu.
  4. Współpracujemy także zkonstrukcja i użytecznośćHold B-Test \, zbiera statystyki, to proces, możemy dokonać zmian.
  5. Dodatkowo wykonujemy wzorca wewnętrznego optymalizacji stron.
  6. I stopniowo budować masę referencyjną ze stron Trust (TIC nie jest mniejsza niż promowane przez odpowiedniego tematu, wysokiej frekwencji, etc.).
  7. Efektem takiego działania -ciągły wzrost docelowejdo witryny, których koszt jest niższy niż w przypadku innych środków przyciągania.
 

Rozwiązanie dla małych, średnich i dużych przedsiębiorstw.

ZAPŁATA ZA WYNIK

W drugim etapie (po instalacji) - płacisz tylko za faktycznie uzyskane w pozycji górnej lub napędowym ruchu. Nie stałe płatności bez odniesienia do wyniku.

zwiększona konwersja

Bezpłatne konfiguracji Google Analytics do śledzenia zadań do realizacji działań użytkowników docelowych i stałą pracę na rzecz poprawy konwersji.

zwiększyć użyteczność

Wdrożenie zmiany na stronach witryny pozwala na wygodniejsze korzystanie z zasobów przez użytkowników. Ma to pozytywny wpływ zarówno na wyniki w pozycjonowaniu i konwersję odwiedzających w kupujących.

OBSŁUGA pojedynczy budżet

Twój projekt posiada zespół specjalistów z różnych: Seo-ekspert, analityk, copywriter, programista, kierownik projektu. Jednocześnie nie ma żadnych dodatkowych opłat za pracę każdego z nich. Koszty promocji projektu obejmowały wszystkie rodzaje pracy.

Szerokiej publiczności WYDAJNOŚĆ

Zwiększenie przepływu dobranych użytkowników do witryny ze względu na „szeroką” pokrycia kluczowych pytań na temat zasobu.

Pełnoprawnym zapisu tekstu

Dla optymalizacji zewnętrznego, aby tekst z odniesieniami sprzedając potrzeb. Są one umieszczone na starannie wybranych obszarach tematycznych. Nasi specjaliści dokładnie dopasowany do tworzenia tekstów. Masz ciekawe artykuły dla swoich klientów, niż zestaw słów dla robota wyszukiwarki.

ZINTEGROWANE PODEJŚCIE

Jest to okazja złożonej pracy w połączeniu z innymi narzędziami marketingowymi, których używasz. Nasz zespół będzie wybrać pulę fraz kluczowych w taki sposób, aby nie pokrywać się z żądań płacowych kampanię i dotrzeć do najbardziej wspólną listę żądań w swojej niszy. A rachunki używać mediów społecznościowych zwiększyć wiarygodność tylko z wyszukiwarek na swojej stronie.

szczegółowe raporty

Raport miesięczny na wynikach minionego okresu, z wyszczególnieniem wykonanych prac, miejsce tekst, wdrażanie zmian, osiągnięcia i plany na następny okres. Plus zalecenia dotyczące zmian na stronie do zatwierdzenia.

P

zadowolonych klientów

udany projekt

badanie

Zapytanie w górę

produkty sprzedawane

uratowane firm

strategia

Na etapie strategii rozwiązać główne zadania projektu: definicji grupy docelowej dla danego produktu. Po wybraniu grupy docelowej i określenie ich potrzeb, które mogą być zadowoleni ze swojej maszyny, możemy przystąpić do szczegółowego planowania projektu, który pozwoli Ci zobaczyć i zrozumieć każdy jego krok.

realizacja

Na scenie zespół projektowy porusza się od punktu do punktu, wyraźnie po wyznaczonego planu. Wszystkie działania towarzyszą szczegółowe raporty dla partnera. W przypadku konieczności dokonania jakichkolwiek zmian w projekcie - mogą być wykonane nemedelenno po krótkiej konsultacji i porozumieniu z odpowiedzialnym kierownikiem projektu.

monitorowanie

Równolegle, jakość projektu Monitor pracownicy działu i ocenić każdy spetsilista działania. Projekt kontrola w zakresie ocenia się na szeregu kryteriów, aw przypadku niskich ocen, projekt łączy dedykowanego menedżera do zarządzania jakością na szybkie dokonanie niezbędnych zmian.

analiza

Szczegółowa analiza, ocena i kompletne partnerskie komentuje wyniki projektu i korzyści, konieczne jest dostosowanie oryginalną strategię. Zmiany te mogą obejmować zmiany w grupie docelowej, dostosowanie dialogu z klientem, korzystanie z dodatkowych narzędzi, aby przyciągnąć użytkowników.