remarketing

Kolejna szansa na powrót kupującego!


Remarketing jest strategicznym elementem kampanii marketingu internetowego, wykorzystywane do tworzenia różnorodnych potencjalnych klientów. To narzędzie jest bardzo skuteczne, ponieważ ponownej ekspozycji, prawdopodobieństwo wzrostu konwersji.

W rzeczywistości proces ten jest korzystny dla obu stron. Ponieważ te obfitują ankiet on-line, które już stały się dobrym rozwiązaniem dla biznesu, zwłaszcza dla tych, którzy są jeszcze nieletni od konieczności wypełnienia tych badań i płacą za to nie wymagają ich do nabycia pewnych zezwoleń. Wszystko, co potrzebujesz to komputer i dostęp do internetu i można już zarobić dużo dolarów od odpowiedzi ankiet. Jedna rzecz, która jest bardzo atrakcyjna na temat tych badań jest to, że płacą dobrze, o średnio 75 $ za godzinę. Oznacza to duże pieniądze, jeśli można umieścić razem z nim, uznając, że istnieje wiele z nich jest dostępna w Internecie. Jest bardzo łatwy dostęp i nie ma złych odpowiedzi od co trzeba wypełnić dopiero wasze opinie. GPT Nieskończoność jest oceniane praca dla nastolatków # 1. Zacznij już dziś i wypełnienie ankiety mieć duże ładne wad gotówki! .

Funkcja ta pozwala na powrót 2-95% całkowitej wielkości ruchu. Według statystyk, powtarzający się kontakt z grupy docelowej mają najwyższy współczynnik konwersji.

  • Dzielimy grupy docelowej witryny na grupy i na podstawie działań użytkowników do tego, stworzenie odpowiednich reklam do wyszukiwania i kampanie displayowe.
  • Piszemy dynamiczne i wysoce spersonalizowane odpowiednich reklam, które przypominają klientom o produktach widzieli lub zakupione na swojej stronie. Na podstawie swoich ostatnich decyzjach, oferujemy im inne produkty na liście, które mogą ich zainteresować.
  • Zastosowanie dostosowany tag remarketingu Google, możemy ograniczyć reklamę oglądalności, aw konsekwencji - zwiększenie znaczenia.
  • Tworzymy remarketing list, który wyraźnie ukierunkowane kampanie remarketingu, pokazując różne reklamy do użytkowników, którzy już kupili coś na swojej stronie. W ten sposób dochodzimy do drugiego zakupu
  • Możemy zmniejszyć koszty i zwiększyć częstotliwość reklamy z tagiem remarketingu Google w połączeniu z reklamą kontekstową, ograniczanie częstotliwości, nawrócenia i filtrowania, itd.
 

53 710 rubli

Rozwiązanie dla małych, średnich i dużych przedsiębiorstw.

Informacje zwrotne od naszych partnerów

strategia

Na etapie strategii rozwiązać główne zadania projektu: definicji grupy docelowej dla danego produktu. Po wybraniu grupy docelowej i określenie ich potrzeb, które mogą być zadowoleni ze swojej maszyny, możemy przystąpić do szczegółowego planowania projektu, który pozwoli Ci zobaczyć i zrozumieć każdy jego krok.

realizacja

Na scenie zespół projektowy porusza się od punktu do punktu, wyraźnie po wyznaczonego planu. Wszystkie działania towarzyszą szczegółowe raporty dla partnera. W przypadku konieczności dokonania jakichkolwiek zmian w projekcie - mogą być wykonane nemedelenno po krótkiej konsultacji z odpowiedzialnego kierownika projektu.

monitorowanie

Równolegle, jakość projektu Monitor pracownicy działu i ocenić każdy spetsilista działania. Projekt kontrola w zakresie ocenia się na szeregu kryteriów, aw przypadku niskich ocen, projekt łączy dedykowanego menedżera do zarządzania jakością na szybkie dokonanie niezbędnych zmian.

analiza

Szczegółowa analiza, ocena i kompletne partnerskie komentuje wyniki projektu i korzyści, konieczne jest dostosowanie oryginalną strategię. Zmiany te mogą obejmować zmiany w grupie docelowej, dostosowanie dialogu z klientem, korzystanie z dodatkowych narzędzi, aby przyciągnąć użytkowników.