Odbieranie połączeń: sklep internetowy dla zabawek dla dzieci

 

Projekt, nad którym pracowali, otworzyliśmy nowe pole do stosowania swojej wiedzy. Zadania operatorów nie tylko zamawiania, ale również przetwarzanie zarzutów.

 

Projekt: Internet-sklep z zabawkami dla dzieci.

cel:odbieranie i przetwarzanie połączeń przychodzących w celu potwierdzenia zamówienia i poprawy lojalności klientów.

Specyfika projektu:szeroki zakres produktów; sezonowość (gwałtowny wzrost ruchu przed novogdnimi wakacji).

Projekt, nad którym pracowali, otworzyliśmy nowe pole do stosowania swojej wiedzy. Zadania operatorów nie tylko zamawiania, ale również przetwarzanie zarzutów. Trudność polega głównie do pracy z klientami: trzeba było nie tylko przedstawienie odpowiedniego produktu, ale także odpowiedzieć na pytania, czasem trudnych, jak poruszać się w ogromnej gamy produktów. jakość pracy menedżerów stała się kluczem do lojalności klientów, zwiększenie ilości kontroli i powtórzyć zakupów.

Projekt ten przewiduje się sezonowy wzrost popytu na towary. Pracowaliśmy do zwiększenia liczby operatorów, ich szkolenia i zapewnienie ciągłości działania call center. Efektem jest większa wysokość przekroju Salem i konwersji 54%. To przyczyniło się do skryptów, opracowany specjalnie na potrzeby projektu, a same podmioty wykazały możliwość ciekawy i nietypowy współpracować z każdym klientem.

Otrzymany wynik odpowiada naszym oczekiwaniom i klienta. A jeśli masz to samo pragnienie, aby rozwinąć swoją działalność, czekamy na twój e-mail lub telefon!

Do głównych zadań centrum kontaktowego:

        • Pierwszy znajomy z firmy - aby odbierać połączenia przychodzące od klientów - konsultacje od towarów i opcje płatności ostavki, dostępności itp
        • Obsługa klienta po złożeniu zamówienia - informacje na temat wszystkich zagadnień - datę dostawy, na przykład, jak również rozmowy telefoniczne z klientami, w celu informowania o konkretnych zmianach - opóźnienia dostawy, braku towaru w magazynie, itd
        • Przetwarzanie skarg i pracy z trudnymi klientami z maksymalnym naciskiem na zwiększenie lojalności klientów do firmy.
        • Dodawanie danych do CPM.
        • Rozpatrywanie wniosków postupayuschi klientów - Coming proring aby uzyskać maksymalną i średnią bilet% potwierdzone zamówienia.
        • Zapewnienie komunikacji z klientami z menedżerów, jeśli to konieczne, w uzgodnionym wykazie spraw - wykonanie przelewów, że gdy firma zwalnia specjalistów do rozwiązywania bardziej złożonych problemów
        • .

 

Proces przygotowania i realizacji projektu:

    1. Wybór wykwalifikowanych operatorów, z uwzględnieniem specyfiki projektu
    2. Przygotuj skrypt ze wszystkimi kluczowymi partnerami z wymaganiami lub poprawy istniejących materiałów
    3. Szkolenie operator nad scenariuszem i przejście połączeń testowych
    4. Obsługi połączeń przychodzących na podstawie kluczowych wymagań projektowych
    5. Właściwa konsultacja, szybkiego przekazywania skarg do terminowego przekazywania specjalistów banku.

    Mam partnera:

      1. Obsługa klienta w wymaganym czasie - zarówno w godzinach pracy, a przez całą dobę;
      2. Optymalna alokacja zasobów - nie płacisz za pomocą prostego zarządzania w czasach, gdy nie ma połączenia i są gotowe do gwałtownego wzrostu ruchu w sezonie;
      3. Całkowite lub częściowe zwolnienie z pracy z personelem - wynajem, szkolenia, wakacje, chory, dbamy o;
      4. Wzrost sprzedaży - opracowanie scenariuszy w oparciu o wieloletnie doświadczenie w tej dziedzinie.

      Wiedza + Doświadczenie + Prawidłowe podejście do prezentacji produktu = dobre wyniki

       

      wyniki

          • W jednym sklepie funkcjonowało 56 operatorów witryn oraz radzi sobie z taką ilością informacji;
          • Po skryptów wprowadzających sprzedaży poziom krzyżowo-Salem indeks wzrósł z poziomu 1,0 do 5,8;
          • Konwersja zleceń przy prędkości od 10% stabilnie utrzymywana na poziomie 74% (w kilka dni osiągnął 24%).

      Odbieranie połączeń: sklep internetowy dla zabawek dla dzieci

       

      Projekt, nad którym pracowali, otworzyliśmy nowe pole do stosowania swojej wiedzy. Zadania operatorów nie tylko zamawiania, ale również przetwarzanie zarzutów.

       

      Projekt: Internet-sklep z zabawkami dla dzieci.

      cel:odbieranie i przetwarzanie połączeń przychodzących w celu potwierdzenia zamówienia i poprawy lojalności klientów.

      Specyfika projektu:szeroki zakres produktów; sezonowość (gwałtowny wzrost ruchu przed novogdnimi wakacji).

      Projekt, nad którym pracowali, otworzyliśmy nowe pole do stosowania swojej wiedzy. Zadania operatorów nie tylko zamawiania, ale również przetwarzanie zarzutów. Trudność polega głównie do pracy z klientami: trzeba było nie tylko przedstawienie odpowiedniego produktu, ale także odpowiedzieć na pytania, czasem trudnych, jak poruszać się w ogromnej gamy produktów. jakość pracy menedżerów stała się kluczem do lojalności klientów, zwiększenie ilości kontroli i powtórzyć zakupów.

      Projekt ten przewiduje się sezonowy wzrost popytu na towary. Pracowaliśmy do zwiększenia liczby operatorów, ich szkolenia i zapewnienie ciągłości działania call center. Efektem jest większa wysokość przekroju Salem i konwersji 92%. To przyczyniło się do skryptów, opracowany specjalnie na potrzeby projektu, a same podmioty wykazały możliwość ciekawy i nietypowy współpracować z każdym klientem.

      Otrzymany wynik odpowiada naszym oczekiwaniom i klienta. A jeśli masz to samo pragnienie, aby rozwinąć swoją działalność, czekamy na twój e-mail lub telefon!

      Do głównych zadań centrum kontaktowego:

            • Pierwszy znajomy z firmy - aby odbierać połączenia przychodzące od klientów - konsultacje od towarów i opcje płatności ostavki, dostępności itp
            • Obsługa klienta po złożeniu zamówienia - informacje na temat wszystkich zagadnień - datę dostawy, na przykład, jak również rozmowy telefoniczne z klientami, w celu informowania o konkretnych zmianach - opóźnienia dostawy, braku towaru w magazynie, itd
            • Przetwarzanie skarg i pracy z trudnymi klientami z maksymalnym naciskiem na zwiększenie lojalności klientów do firmy.
            • Dodawanie danych do CPM.
            • Rozpatrywanie wniosków postupayuschi klientów - Coming proring aby uzyskać maksymalną i średnią bilet% potwierdzone zamówienia.
            • Zapewnienie komunikacji z klientami z menedżerów, jeśli to konieczne, w uzgodnionym wykazie spraw - wykonanie przelewów, że gdy firma zwalnia specjalistów do rozwiązywania bardziej złożonych problemów
            • .

       

      Proces przygotowania i realizacji projektu:

        1. Wybór wykwalifikowanych operatorów, z uwzględnieniem specyfiki projektu
        2. Przygotuj skrypt ze wszystkimi kluczowymi partnerami z wymaganiami lub poprawy istniejących materiałów
        3. Szkolenie operator nad scenariuszem i przejście połączeń testowych
        4. Obsługi połączeń przychodzących na podstawie kluczowych wymagań projektowych
        5. Właściwa konsultacja, szybkiego przekazywania skarg do terminowego przekazywania specjalistów banku.

        Mam partnera:

          1. Obsługa klienta w wymaganym czasie - zarówno w godzinach pracy, a przez całą dobę;
          2. Optymalna alokacja zasobów - nie płacisz za pomocą prostego zarządzania w czasach, gdy nie ma połączenia i są gotowe do gwałtownego wzrostu ruchu w sezonie;
          3. Całkowite lub częściowe zwolnienie z pracy z personelem - wynajem, szkolenia, wakacje, chory, dbamy o;
          4. Wzrost sprzedaży - opracowanie scenariuszy w oparciu o wieloletnie doświadczenie w tej dziedzinie.

          Wiedza + Doświadczenie + Prawidłowe podejście do prezentacji produktu = dobre wyniki

           

          wyniki

              • W jednym sklepie funkcjonowało 99 operatorów witryn oraz radzi sobie z taką ilością informacji;
              • Po skryptów wprowadzających sprzedaży poziom krzyżowo-Salem indeks wzrósł z poziomu 6,4 do 3,2;
              • Konwersja zleceń przy prędkości od 15% stabilnie utrzymywana na poziomie 26% (w kilka dni osiągnął 33%).
          Zacznij coraz większe zyski już dziś!
           

          ×