Zwiększenie sprzedaży zapas opon samochodowych na telefon

 

Praca z tym projektem była kolejna okazja, aby sprawdzić swoje siły i zdolności w rozwiązywaniu ciekawym i trudnym zadaniem.

Jest to odpowiedzialność menedżerów dotyczących przetwarzania zamówień obejmowały nie tylko zamawiania i pracować z pojawiających się problemów nabywców. Ich obowiązki obejmowały przetwarzanie zarzutów i pracować z możliwych negatywnych klientów.

 

Projekt: sklep internetowy sprzedaje opon samochodowych.

cel:odbieranie i przetwarzanie przychodzących żądań w celu złożenia zamówienia.

Specyfika projektu:szeroki zakres produktów; sezonowość (ostry wzrost ruchu na wiosnę i na jesieni); Opisy produktów oraz skomplikowany proces doboru opon.

Praca z tym projektem była kolejna okazja, aby sprawdzić swoje siły i zdolności w rozwiązywaniu ciekawym i trudnym zadaniem.

Jest to odpowiedzialność menedżerów dotyczących przetwarzania zamówień zawarte nie tylkosporządzenie zamówieniai pracować z kupujących pojawiające się problemy. Ich obowiązki obejmowałyobsługa sprzeciwi praca z możliwych negatywnych klientów. Menedżerowie również przeprowadzone konsultacje na temat usług dodatkowych oferowanych partnera - opona, jazdę próbną, przechowywanie sezonowe, oferują rozszerzoną gwarancję.

Jeden z menedżerów trudnościami w uczeniu się szeroka gama produktów i złożoność w znalezieniu niezbędnych towarów. Na etapie selekcji personelu, zapłaciliśmy dużo uwagi do edukacji, a jak pokazują doświadczenia, to było robione świadomie. Zadanie było skomplikowane i trzeba mieć „siłę rezerwowej” w okresie sezonowego zapotrzebowania (wiosną i jesienią). Zwiększenie liczby operatorów 7 razy, zapewniamy sprawneprzyjmowanie zamówieńi utrzymanie wydajności konwersji w wyżej potrzeby.

Efektem jest projekt, który spełnia nam i klientowi. I jesteśmy przekonani, że możemy pomóc w rozwoju Twojej firmy!

Jeśli jesteś zainteresowany,czekając na wezwanie lub pismo!

Do głównych zadań centrum kontaktowego:

      • Pierwszy znajomy z firmy - aby odbierać połączenia przychodzące od klientów - Konsultacje na temat zamawiania towarów.
      • Konsultacje w sprawie dodatkowych usług - rekord, przechowywania opon sezonowych, jazdę próbną, oferta przedłużone gwarancje, itd.
      • Zapewnienie komunikacji z klientami z menedżerów, jeśli to konieczne, w uzgodnionym wykazie spraw - dokonywaniu przekazów, że gdy firma zwalnia specjalistów do rozwiązania bardziej złożonych problemów.

Proces przygotowania i realizacji projektu:

    1. Wybór wykwalifikowanych operatorów ze specyfiki projektu uchsetom
    2. Przygotuj skrypt ze wszystkimi kluczowymi partnerami z wymaganiami lub poprawy istniejących materiałów
    3. Szkolenie operator nad scenariuszem i przejście połączeń testowych
    4. Obsługi połączeń przychodzących na podstawie wymagań projektowych
    5. Właściwa konsultacja, szybkiego przekazywania skarg do terminowego przekazywania specjalistów banku.

    Mam partnera:

      1. Obsługa klienta w wymaganym czasie - zarówno w godzinach pracy, a przez całą dobę
      2. Optymalna alokacja zasobów - nie płacisz za pomocą prostego zarządzania w czasach, gdy nie ma połączenia i są gotowe do gwałtownego wzrostu ruchu w sezonie
      3. Całkowite lub częściowe zwolnienie z pracy z personelem - zatrudniania, szkolenia, wakacje, chory bierzemy
      4. Wzrost sprzedaży - opracowanie scenariuszy w oparciu o wieloletnie doświadczenie w tej dziedzinie
      5. Możliwość szybkiego skalowania - w razie przypadkowego lub planowanego wzrostu ruchu ustawionej utrzymanie poziomu dostępności centrum kontaktowego.

       

      Wiedza + Doświadczenie + Prawidłowe podejście do prezentacji produktu = dobre wyniki

       

      wyniki

          • Witryna opisuje ponad 1119 pozycji i operatorów z powodzeniem doradzała jakości na każdym z nich i podniósł wymaganą wersję klienta;
          • Zwiększenie liczby wykonawców podczas sezonu przez więcej niż 5 razy
          • Konwersja zleceń przy prędkości od 49% była utrzymywana na poziomie 19%

      Zwiększenie sprzedaży zapas opon samochodowych na telefon

       

      Praca z tym projektem była kolejna okazja, aby sprawdzić swoje siły i zdolności w rozwiązywaniu ciekawym i trudnym zadaniem.

      Jest to odpowiedzialność menedżerów dotyczących przetwarzania zamówień obejmowały nie tylko zamawiania i pracować z pojawiających się problemów nabywców. Ich obowiązki obejmowały przetwarzanie zarzutów i pracować z możliwych negatywnych klientów.

       

      Projekt: sklep internetowy sprzedaje opon samochodowych.

      cel:odbieranie i przetwarzanie przychodzących żądań w celu złożenia zamówienia.

      Specyfika projektu:szeroki zakres produktów; sezonowość (ostry wzrost ruchu na wiosnę i na jesieni); Opisy produktów oraz skomplikowany proces doboru opon.

      Praca z tym projektem była kolejna okazja, aby sprawdzić swoje siły i zdolności w rozwiązywaniu ciekawym i trudnym zadaniem.

      Jest to odpowiedzialność menedżerów dotyczących przetwarzania zamówień zawarte nie tylkosporządzenie zamówieniai pracować z kupujących pojawiające się problemy. Ich obowiązki obejmowałyobsługa sprzeciwi praca z możliwych negatywnych klientów. Menedżerowie również przeprowadzone konsultacje na temat usług dodatkowych oferowanych partnera - opona, jazdę próbną, przechowywanie sezonowe, oferują rozszerzoną gwarancję.

      Jeden z menedżerów trudnościami w uczeniu się szeroka gama produktów i złożoność w znalezieniu niezbędnych towarów. Na etapie selekcji personelu, zapłaciliśmy dużo uwagi do edukacji, a jak pokazują doświadczenia, to było robione świadomie. Zadanie było skomplikowane i trzeba mieć „siłę rezerwowej” w okresie sezonowego zapotrzebowania (wiosną i jesienią). Zwiększenie liczby operatorów 2 razy, zapewniamy sprawneprzyjmowanie zamówieńi utrzymanie wydajności konwersji w wyżej potrzeby.

      Efektem jest projekt, który spełnia nam i klientowi. I jesteśmy przekonani, że możemy pomóc w rozwoju Twojej firmy!

      Jeśli jesteś zainteresowany,czekając na wezwanie lub pismo!

      Do głównych zadań centrum kontaktowego:

          • Pierwszy znajomy z firmy - aby odbierać połączenia przychodzące od klientów - Konsultacje na temat zamawiania towarów.
          • Konsultacje w sprawie dodatkowych usług - rekord, przechowywania opon sezonowych, jazdę próbną, oferta przedłużone gwarancje, itd.
          • Zapewnienie komunikacji z klientami z menedżerów, jeśli to konieczne, w uzgodnionym wykazie spraw - dokonywaniu przekazów, że gdy firma zwalnia specjalistów do rozwiązania bardziej złożonych problemów.

      Proces przygotowania i realizacji projektu:

        1. Wybór wykwalifikowanych operatorów ze specyfiki projektu uchsetom
        2. Przygotuj skrypt ze wszystkimi kluczowymi partnerami z wymaganiami lub poprawy istniejących materiałów
        3. Szkolenie operator nad scenariuszem i przejście połączeń testowych
        4. Obsługi połączeń przychodzących na podstawie wymagań projektowych
        5. Właściwa konsultacja, szybkiego przekazywania skarg do terminowego przekazywania specjalistów banku.

        Mam partnera:

          1. Obsługa klienta w wymaganym czasie - zarówno w godzinach pracy, a przez całą dobę
          2. Optymalna alokacja zasobów - nie płacisz za pomocą prostego zarządzania w czasach, gdy nie ma połączenia i są gotowe do gwałtownego wzrostu ruchu w sezonie
          3. Całkowite lub częściowe zwolnienie z pracy z personelem - zatrudniania, szkolenia, wakacje, chory bierzemy
          4. Wzrost sprzedaży - opracowanie scenariuszy w oparciu o wieloletnie doświadczenie w tej dziedzinie
          5. Możliwość szybkiego skalowania - w razie przypadkowego lub planowanego wzrostu ruchu ustawionej utrzymanie poziomu dostępności centrum kontaktowego.

           

          Wiedza + Doświadczenie + Prawidłowe podejście do prezentacji produktu = dobre wyniki

           

          wyniki

              • Witryna opisuje ponad 1897 pozycji i operatorów z powodzeniem doradzała jakości na każdym z nich i podniósł wymaganą wersję klienta;
              • Zwiększenie liczby wykonawców podczas sezonu przez więcej niż 9 razy
              • Konwersja zleceń przy prędkości od 27% była utrzymywana na poziomie 19%
          Zacznij coraz większe zyski już dziś!
           

          ×