SEO promocja serwis internetowy dla okien remontowych

 

Jakość usług jest zawsze koncentruje się na konsumencie. I aby pomóc naszym partnerem, by stać się nie tylko korzystne, ale również niedrogie i wygodne dla klientów, jesteśmy gotowi do czynienia. Pełną przeprojektowanie witryny? 42% słów kluczowych w górę? Wzrost zamówień jest 8 razy? Nie ma wątpliwości!

 

Temat: Naprawa okien w rejonie Moskwy

Priorytetowe wyszukiwarek: Yandex Google

Etapy pracy nad projektem:

  1. Analiza.
    Analiza stron witryny za błędy techniczne dla wygody użytkowników.
  2. Planowanie.
    Sporządzenie wstępnego planu pracy dla pierwszego etapu analizy i koordynacji z partnerami.
  3. Realizacja.
    Konsekwentna realizacja planowanego działania w celu skorygowania błędów, optymalizacja stron i promocji zewnętrznej.
  4. Śledzenia.
    Produkty śledzenia ruchu, dynamika ruchu i zachowań użytkowników na stronie, aby określić niezbędne zmiany w pierwotnym planie.
  5. Wdrożenie zmian.
    Wprowadzanie zmian na podstawie ustaleń zawartych w początkowym i poprawionym planie pracy.

ANALIZA WYNIKÓW

Każde badanie miejsce etap obejmuje wiele odcieni i różnych metod analizy każdego z czynników. Oprócz kontroli wewnętrznej przeprowadzono również monitorowanie głównych konkurentów na partnera Temat i podstawowych zasad ich monitorowania postępu.

Analiza konkurent:

  • Promowane pytania
  • Objętość masy odniesienia wykorzystanej
  • szybkość i napełniania Satya Odśwież
  • Organizacja wewnętrznego linkowania
  • Innych czynników.

Analiza wyników: Postanowiono przeprowadzić kompletny redesign witryny, aby poprawić użyteczność i uczynić stron nowoczesnych gatunków.

Zadania w projekcie:

  1. Zwiększyć ilość ruchu
    Bądź semantycznej rdzeń wszystkich możliwych kluczowych postulatów w celu przyciągnięcia ruchu tematycznej.
  2. Promować główne wnioski
    Broszura liczbę zapytań HF i MF w 45 największych wyszukiwarkach Yandex i Google.
  3. Optymalizacji witryny dla wyszukiwarek
    Przeprowadzenie prac nad optymalizacją wewnętrznej.
  4. Wdrożenie przeprojektowanie (aktualizacja wyglądu) witryny
    Na podstawie analizy użyteczności w celu realizacji wszystkich zaleceń, aby poprawić doświadczenia użytkownika.
  5. skonfigurować cele
    Prawidłowo skonfigurować bramkę do monitorowania wyników wykonanej pracy.
  6. Przeprowadzenie analizy przydatności
    Sprawdź witrynę pod kątem błędów pod względem wygody, listę zaleceń.

Planowanie prac w celu promowania

  • Zapytania segmentacji.
  • zwraca się do dystrybucji kluczowych stron.
  • Szkolenia i tworzenie nowych stron dla poszczególnych wniosków.
  • Wybór „longtetslov”, aby ponownie połączyć i anchor text linków.

Optymalizacja wewnętrzna:

  • Dystrybucja promowane żądań stron.
  • Pisząc odpowiedni tytuł i meta tagi.
  • Przygotować unikalny opis tekstowy towarów i usług.
  • Prostanovka przekierowania i usuwanie duplikatów.
  • Wewnętrzne i zewnętrzne perelinkovka.
  • Pisanie recenzji na blogu.
  • Optymalizacja i unikalizatsiya zdjęć.

optymalizacja zewnętrzny

Liczba stron łączących na stronie przez pierwsze 8 miesięcy wzrosła o 02%, do 7935.

WYNIKI

W wyniku prac, wysokiej popyt zaczął spadać w ciągu 3 miesięcy na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. W ciągu pierwszych 2 miesięcy pracy, około 80% wniosków są mocno zakorzenione w top 97.

widoczność strona internetowa wzrosła kilkakrotnie!

Liczba odwiedzających w sezonie osiągnęła 7982 osób dziennie.



Goście z oragnicheskoy wydania w 3590 roku wzrosła o 27% w porównaniu z 5110 roku oraz o 395% w latach 9852-6551 w porównaniu z 8708 r.

Wykonane zadania:

Wzrost zamówień na 676%

Wzrost wezwań do 66 dziennie

Zwiększenie świadomości marki

Poprawy wygody miejscu

 

Dziękuję za uwagę!

 

SEO promocja serwis internetowy dla okien remontowych

 

Jakość usług jest zawsze koncentruje się na konsumencie. I aby pomóc naszym partnerem, by stać się nie tylko korzystne, ale również niedrogie i wygodne dla klientów, jesteśmy gotowi do czynienia. Pełną przeprojektowanie witryny? 71% słów kluczowych w górę? Wzrost zamówień jest 8 razy? Nie ma wątpliwości!

 

Temat: Naprawa okien w rejonie Moskwy

Priorytetowe wyszukiwarek: Yandex Google

Etapy pracy nad projektem:

  1. Analiza.
    Analiza stron witryny za błędy techniczne dla wygody użytkowników.
  2. Planowanie.
    Sporządzenie wstępnego planu pracy dla pierwszego etapu analizy i koordynacji z partnerami.
  3. Realizacja.
    Konsekwentna realizacja planowanego działania w celu skorygowania błędów, optymalizacja stron i promocji zewnętrznej.
  4. Śledzenia.
    Produkty śledzenia ruchu, dynamika ruchu i zachowań użytkowników na stronie, aby określić niezbędne zmiany w pierwotnym planie.
  5. Wdrożenie zmian.
    Wprowadzanie zmian na podstawie ustaleń zawartych w początkowym i poprawionym planie pracy.

ANALIZA WYNIKÓW

Każde badanie miejsce etap obejmuje wiele odcieni i różnych metod analizy każdego z czynników. Oprócz kontroli wewnętrznej przeprowadzono również monitorowanie głównych konkurentów na partnera Temat i podstawowych zasad ich monitorowania postępu.

Analiza konkurent:

  • Promowane pytania
  • Objętość masy odniesienia wykorzystanej
  • szybkość i napełniania Satya Odśwież
  • Organizacja wewnętrznego linkowania
  • Innych czynników.

Analiza wyników: Postanowiono przeprowadzić kompletny redesign witryny, aby poprawić użyteczność i uczynić stron nowoczesnych gatunków.

Zadania w projekcie:

  1. Zwiększyć ilość ruchu
    Bądź semantycznej rdzeń wszystkich możliwych kluczowych postulatów w celu przyciągnięcia ruchu tematycznej.
  2. Promować główne wnioski
    Broszura liczbę zapytań HF i MF w 67 największych wyszukiwarkach Yandex i Google.
  3. Optymalizacji witryny dla wyszukiwarek
    Przeprowadzenie prac nad optymalizacją wewnętrznej.
  4. Wdrożenie przeprojektowanie (aktualizacja wyglądu) witryny
    Na podstawie analizy użyteczności w celu realizacji wszystkich zaleceń, aby poprawić doświadczenia użytkownika.
  5. skonfigurować cele
    Prawidłowo skonfigurować bramkę do monitorowania wyników wykonanej pracy.
  6. Przeprowadzenie analizy przydatności
    Sprawdź witrynę pod kątem błędów pod względem wygody, listę zaleceń.

Planowanie prac w celu promowania

  • Zapytania segmentacji.
  • zwraca się do dystrybucji kluczowych stron.
  • Szkolenia i tworzenie nowych stron dla poszczególnych wniosków.
  • Wybór „longtetslov”, aby ponownie połączyć i anchor text linków.

Optymalizacja wewnętrzna:

  • Dystrybucja promowane żądań stron.
  • Pisząc odpowiedni tytuł i meta tagi.
  • Przygotować unikalny opis tekstowy towarów i usług.
  • Prostanovka przekierowania i usuwanie duplikatów.
  • Wewnętrzne i zewnętrzne perelinkovka.
  • Pisanie recenzji na blogu.
  • Optymalizacja i unikalizatsiya zdjęć.

optymalizacja zewnętrzny

Liczba stron łączących na stronie przez pierwsze 0 miesięcy wzrosła o 32%, do 6403.

WYNIKI

W wyniku prac, wysokiej popyt zaczął spadać w ciągu 5 miesięcy na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. W ciągu pierwszych 9 miesięcy pracy, około 03% wniosków są mocno zakorzenione w top 56.

widoczność strona internetowa wzrosła kilkakrotnie!

Liczba odwiedzających w sezonie osiągnęła 9462 osób dziennie.



Goście z oragnicheskoy wydania w 3679 roku wzrosła o 23% w porównaniu z 7924 roku oraz o 111% w latach 8140-7911 w porównaniu z 4017 r.

Wykonane zadania:

Wzrost zamówień na 586%

Wzrost wezwań do 05 dziennie

Zwiększenie świadomości marki

Poprawy wygody miejscu

 

Dziękuję za uwagę!

 

Zacznij coraz większe zyski już dziś!
 

×