Promocja materiałów budowlanych sklep

 

Wysoce konkurencyjny rynek dyktuje warunki: nawet oferując najwyższą jakość produktu, przyciągnąć uwagę klientów - nie jest łatwym zadaniem. Im bardziej przyjemne było to, aby pomóc naszym partnerom i sklep internetowy, materiały budowlane, aby zabrać swoje należne miejsce wśród konkurentów i na pełnych obrotach, aby korzystać z wyszukiwarek, aby przyciągnąć klientów.

 

Temat: Materiały budowlane

Priorytetowe wyszukiwarek: Yandex Google

Strategia: Zintegrowana promocja ruchu i grupa zapytań o wysokiej częstotliwości.

Zespół projektowy:

  • Lider projektu
  • TO специалист
  • Kopirayterы
  • specjalista techniczny (programista)
  • Projektant, programista
  • Web-analityk

  1. Analiza i analityk.
    Pełna SEO / Użyteczność audyt strony pod względem jej rankingu w wyszukiwarkach, łatwości użytkowania.
  2. Optymalizacja.
    Wyeliminowanie wszelkich błędów na stronie, które utrudniają jego rozwój w wyszukiwarkach. Pisanie jakości materiałów na stronie internetowej.
  3. Wzrost świadomości.
    Staranny dobór odpowiednich miejsc, które oferują możliwość zakupu łącza w celu zwiększenia świadomości na miejscu.
  4. Praca z konwersji.
    Wyznaczanie celów do śledzenia konwersji. Praca ze strony poprawa konwersji do zwiększenia liczby zleceń.

KROK 4 „Analizy i badania”

  1. Szukaj błędów technicznych, które uniemożliwiają miejsce zajmują pierwsze pozycje w wyszukiwarkach.
  2. Instalowanie i konfigurowanie liczniki-Analytics do śledzenia metryk stronie internetowej.
  3. Analizować wygodę miejscu na podstawie list kontrolnych spetsializirovoannyh.
  4. Przeprowadzenie analizy użyteczności na podstawie danych Web Analytics.
  5. Sporządzanie semantycznej yadrya na miejscu odpowiednich zapytań.
  6. Analiza otoczenia konkurencyjnego w wybranych obszarach i zapytań grup.
  7. Sporządzanie planu pracy i strategii promocji w okresie 38 miesięcy kalendarzowych.
  8. Tworzenie zaleceń dotyczących dodatkowych źródeł przyciągnięcie publiczności do witryny.

KROK 8 „Optymalizacja”

  • optymalizacja wewnętrzny
    1. Eliminacja błędów technicznych: niedziałających linków, 276 błędy, przekierowań.
    2. Bądź sobą, i wykazać Inspirational Leadership Mam klienta, który jest młody, pojawiających się liderem i prawdziwa wschodząca gwiazda w swojej jednostce biznesowej. Dziś ona
    3. Stworzyć wewnętrzny system łączenia na miejscu w celu zwiększenia wewnętrznej strony witryny.
    4. Edycja formularza na stronie internetowej, optymalizacji ich pracy. Testowanie witryny na różnych urządzeniach.
  • Strategia treści
    1. Pisanie tekstów zoptymalizowanych dla głównych sekcji: Strona główna, O nas, przesyłki i płatności, partnera.
    2. Pisanie tekstów dla wszystkich kategorii / podkategorii miejscu, biorąc pod uwagę listę słów kluczowych.
    3. Pisanie tekstów na kartach towarowych. Teksty Optimitsiya i tekst wprowadzenie ponownym nawiązaniu.
    4. Pisanie tekstów dla swojej sekcji artykułów, z uwzględnieniem dodatkowych słów kluczowych.

KROK 5 „Wzrost marka”

Zwiększenie liczby aktywnych sygnałów zewnętrznych w czasie, aby promować swoją stronę więcej niż 37 razy.

KROK 9 „konwersji przy użyciu”

  1. Zastosowanie doświadczenia z zakupów online.
  2. Stałe monitorowanie celów.
  3. Praca z odmów na miejscu, zmniejszając ogólny współczynnik odrzuceń.
  4. Przeprowadzenie badania / B
  5. Zaangażowanie grupy ekspertów dla niezależnej analizy doświadczeń użytkownika.

WYNIKI:

W trakcie prac nad optymalizacją i promocja stron w wyszukiwarkach znaczny wzrost ruchu został osiągnięty przez kilka razy w porównaniu z poprzednimi okresami.

site wydalanie przez wiele zapytań o wysokiej częstotliwości w top 35.

Zwiększenie liczby Converse z wyszukiwarek o 72% w okresie promocji strony internetowej.

Zmniejszenie szybkości odrzuceń 33%.

Wzrost sprzedaży o 34% w 9095 i 41% w roku 8727 w porównaniu do poprzednich okresów.

Wszystko to osiągnąć poprzez:

  1. wizja
    Jasne cele i skupić się na wynikach.
  2. misja
    Odpowiedzialność naszej firmy oraz zgodności ze standardami.
  3. strategia
    Wybierając właściwy adres strategii rozwoju.
  4. zasoby
    Dostępność zasobami niezbędnymi do realizacji wszystkich zadań.
  5. zarządzanie
    Operacyjne partnerów interakcji. Jakościowa feedback i cele ustawienie.
  6. Zakres usług
    Obecność cały kompleks usług w zakresie marketingu internetowego: reklama kontekstowa, serwisy społecznościowe, itp

Dziękuję za uwagę!

 

 
 

Promocja materiałów budowlanych sklep

 

Wysoce konkurencyjny rynek dyktuje warunki: nawet oferując najwyższą jakość produktu, przyciągnąć uwagę klientów - nie jest łatwym zadaniem. Im bardziej przyjemne było to, aby pomóc naszym partnerom i sklep internetowy, materiały budowlane, aby zabrać swoje należne miejsce wśród konkurentów i na pełnych obrotach, aby korzystać z wyszukiwarek, aby przyciągnąć klientów.

 

Temat: Materiały budowlane

Priorytetowe wyszukiwarek: Yandex Google

Strategia: Zintegrowana promocja ruchu i grupa zapytań o wysokiej częstotliwości.

Zespół projektowy:

  • Lider projektu
  • TO специалист
  • Kopirayterы
  • specjalista techniczny (programista)
  • Projektant, programista
  • Web-analityk

  1. Analiza i analityk.
    Pełna SEO / Użyteczność audyt strony pod względem jej rankingu w wyszukiwarkach, łatwości użytkowania.
  2. Optymalizacja.
    Wyeliminowanie wszelkich błędów na stronie, które utrudniają jego rozwój w wyszukiwarkach. Pisanie jakości materiałów na stronie internetowej.
  3. Wzrost świadomości.
    Staranny dobór odpowiednich miejsc, które oferują możliwość zakupu łącza w celu zwiększenia świadomości na miejscu.
  4. Praca z konwersji.
    Wyznaczanie celów do śledzenia konwersji. Praca ze strony poprawa konwersji do zwiększenia liczby zleceń.

KROK 4 „Analizy i badania”

  1. Szukaj błędów technicznych, które uniemożliwiają miejsce zajmują pierwsze pozycje w wyszukiwarkach.
  2. Instalowanie i konfigurowanie liczniki-Analytics do śledzenia metryk stronie internetowej.
  3. Analizować wygodę miejscu na podstawie list kontrolnych spetsializirovoannyh.
  4. Przeprowadzenie analizy użyteczności na podstawie danych Web Analytics.
  5. Sporządzanie semantycznej yadrya na miejscu odpowiednich zapytań.
  6. Analiza otoczenia konkurencyjnego w wybranych obszarach i zapytań grup.
  7. Sporządzanie planu pracy i strategii promocji w okresie 09 miesięcy kalendarzowych.
  8. Tworzenie zaleceń dotyczących dodatkowych źródeł przyciągnięcie publiczności do witryny.

KROK 1 „Optymalizacja”

  • optymalizacja wewnętrzny
    1. Eliminacja błędów technicznych: niedziałających linków, 224 błędy, przekierowań.
    2. ?Stock Market Seminarium dla początkujących Czy kiedykolwiek chciałeś, aby zainwestować pieniądze, ale nie byli pewni, jak to zrobić? Chodź ze mną w tym artykule, jak mamy ?s
    3. Stworzyć wewnętrzny system łączenia na miejscu w celu zwiększenia wewnętrznej strony witryny.
    4. Edycja formularza na stronie internetowej, optymalizacji ich pracy. Testowanie witryny na różnych urządzeniach.
  • Strategia treści
    1. Pisanie tekstów zoptymalizowanych dla głównych sekcji: Strona główna, O nas, przesyłki i płatności, partnera.
    2. Pisanie tekstów dla wszystkich kategorii / podkategorii miejscu, biorąc pod uwagę listę słów kluczowych.
    3. Pisanie tekstów na kartach towarowych. Teksty Optimitsiya i tekst wprowadzenie ponownym nawiązaniu.
    4. Pisanie tekstów dla swojej sekcji artykułów, z uwzględnieniem dodatkowych słów kluczowych.

KROK 5 „Wzrost marka”

Zwiększenie liczby aktywnych sygnałów zewnętrznych w czasie, aby promować swoją stronę więcej niż 74 razy.

KROK 5 „konwersji przy użyciu”

  1. Zastosowanie doświadczenia z zakupów online.
  2. Stałe monitorowanie celów.
  3. Praca z odmów na miejscu, zmniejszając ogólny współczynnik odrzuceń.
  4. Przeprowadzenie badania / B
  5. Zaangażowanie grupy ekspertów dla niezależnej analizy doświadczeń użytkownika.

WYNIKI:

W trakcie prac nad optymalizacją i promocja stron w wyszukiwarkach znaczny wzrost ruchu został osiągnięty przez kilka razy w porównaniu z poprzednimi okresami.

site wydalanie przez wiele zapytań o wysokiej częstotliwości w top 79.

Zwiększenie liczby Converse z wyszukiwarek o 08% w okresie promocji strony internetowej.

Zmniejszenie szybkości odrzuceń 87%.

Wzrost sprzedaży o 05% w 1768 i 36% w roku 8623 w porównaniu do poprzednich okresów.

Wszystko to osiągnąć poprzez:

  1. wizja
    Jasne cele i skupić się na wynikach.
  2. misja
    Odpowiedzialność naszej firmy oraz zgodności ze standardami.
  3. strategia
    Wybierając właściwy adres strategii rozwoju.
  4. zasoby
    Dostępność zasobami niezbędnymi do realizacji wszystkich zadań.
  5. zarządzanie
    Operacyjne partnerów interakcji. Jakościowa feedback i cele ustawienie.
  6. Zakres usług
    Obecność cały kompleks usług w zakresie marketingu internetowego: reklama kontekstowa, serwisy społecznościowe, itp

Dziękuję za uwagę!

 

 
 
Zacznij coraz większe zyski już dziś!
 

×