Kompleksowa promocja największych internetowych sprzedawców ceramiki sanitarnej w Kazachstanie

 

Praca z tym projektem była kolejna okazja, aby sprawdzić swoje siły i zdolności w rozwiązywaniu ciekawym i trudnym zadaniem.

Jest to odpowiedzialność menedżerów dotyczących przetwarzania zamówień obejmowały nie tylko zamawiania i pracować z pojawiających się problemów nabywców. Ich obowiązki obejmowały przetwarzanie zarzutów i pracować z możliwych negatywnych klientów.

 

 

analiza nisza

Analiza zakresu Partner. Badając zakres towarów i usług, jak również przewagę konkurencyjną.

 

Zapytania odpowiednich słów kluczowych

Sporządzanie kompletnej kwerendy jądrze, dla których obszar jest uzyskanie ruchu.

 

analiza konkurencji

Konkurencyjne wnioski analizy w wybranych grupach. Studium polityki konkurencji.

 

Wewnętrzna analiza techniczna

Szukaj błędów technicznych na stronie, które nie pozwalają na zajęcie wiodącej pozycji w górę.

 

Analiza czynników zewnętrznych

Szukaj czynników zewnętrznych, które wpływają na ranking stron internetowych w wynikach wyszukiwania.

 

Analiza wygody miejscu

Znalezienie błędów pod względem łatwości tworzenia zleceń na stronie, jak również postrzeganie zasobu.

  

dodatkowe narzędzia

Lista dodatkowych usług, które są podłączone do partnera w procesie:

Call-центр

Odbierania i przetwarzania połączeń. linia przychodząca.

PPC-реклама

reklama kontekstowa w Google.AdWords i Yandeks.Metrika

Kompleksowa promocja największych internetowych sprzedawców ceramiki sanitarnej w Kazachstanie

 

Praca z tym projektem była kolejna okazja, aby sprawdzić swoje siły i zdolności w rozwiązywaniu ciekawym i trudnym zadaniem.

Jest to odpowiedzialność menedżerów dotyczących przetwarzania zamówień obejmowały nie tylko zamawiania i pracować z pojawiających się problemów nabywców. Ich obowiązki obejmowały przetwarzanie zarzutów i pracować z możliwych negatywnych klientów.

 

 

analiza nisza

Analiza zakresu Partner. Badając zakres towarów i usług, jak również przewagę konkurencyjną.

 

Zapytania odpowiednich słów kluczowych

Sporządzanie kompletnej kwerendy jądrze, dla których obszar jest uzyskanie ruchu.

 

analiza konkurencji

Konkurencyjne wnioski analizy w wybranych grupach. Studium polityki konkurencji.

 

Wewnętrzna analiza techniczna

Szukaj błędów technicznych na stronie, które nie pozwalają na zajęcie wiodącej pozycji w górę.

 

Analiza czynników zewnętrznych

Szukaj czynników zewnętrznych, które wpływają na ranking stron internetowych w wynikach wyszukiwania.

 

Analiza wygody miejscu

Znalezienie błędów pod względem łatwości tworzenia zleceń na stronie, jak również postrzeganie zasobu.

  

dodatkowe narzędzia

Lista dodatkowych usług, które są podłączone do partnera w procesie:

Call-центр

Odbierania i przetwarzania połączeń. linia przychodząca.

PPC-реклама

reklama kontekstowa w Google.AdWords i Yandeks.Metrika

Zacznij coraz większe zyski już dziś!
 
Zażądać błędnego

×