Telesprzedaży. Przypadek: towary w sklepie internetowym za seks

 

Praca z tym projektem zapowiada się ciekawy i niestandardowy. Oczekiwania zostały potwierdzone i specyfika towarów, a zwłaszcza w porozumieniu klienta. Każdy z menedżerów do wykonywania wielu zadań. Strona główna -sporządzenie zamówienia, Miał również przeprowadzić prezentację produktu, odpowiedzieć na pytania klientów powstać i działać z negatywnymi i trudnych klientów.

 

Projekt Internetowy sklep z zabawkami dla dorosłych.

cel:odbieranie i przetwarzanie przychodzących połączeń dla celów złożenia zamówienia; potwierdzenie otrzymanych zamówień w panelu administracyjnym.

Specyfika projektu:szeroki zakres produktów; tematy intymne.

Praca z tym projektem zapowiada się ciekawy i niestandardowy. Oczekiwania zostały potwierdzone i specyfika towarów, a zwłaszcza w porozumieniu klienta. Każdy z menedżerów do wykonywania wielu zadań. Home - zamawianie. Miał również przeprowadzić prezentację produktu, odpowiedzieć na pytania klientów powstać i działać z negatywnymi i trudnych klientów.

Obchodzenie zarzutów - etap, w którym płacimy dużo uwagi. Nawet na etapie selekcji operatorów każdy z nich dokładnie badali gamę produktów na miejscu i badał skrypt, który miał na celu wyeliminowanie negatywnych sprzedaży i zwiększyć średnią czek. Oczywiście, w trakcie pracy były nietypowe sytuacje i kwestie nieobjęte w instrukcji. W takich przypadkach, menedżerowie musieli pokazać swoją zaradność, pomysłowość i umiejętności, aby nie zgubić się w trudnych sytuacjach. Ponadto, produkt ma takie intymne tematy, które wymagają dodatkowych konsultantom pewne osobiste cechy i zdolności, aby wydostać się z niezręcznych sytuacjach.

Z zadaniami jakie konsultowany w najlepsze, a co najważniejsze - klient był zadowolony z wyników pracy, i zainwestował w rozwój projektu opłaciło moc. Jeśli chcesz mieć swój biznes do nowego etapu rozwoju, zapraszamy do kontaktu z nami!

Do głównych zadań centrum kontaktowego:

    1. Pierwszy znajomy z firmy - aby odbierać połączenia przychodzące od klientów - Konsultacje na temat towarów, zwiększenie średniego czek oferując krzyżowych produktów.
    2. Udzielanie konsultacji wtórny - dodatkowych klientów doradzanie w sprawie produktów podczas ponownego leczenia.
    3. Przetwarzanie skarg i pracy z trudnymi klientami z maksymalnym naciskiem na zwiększenie lojalności klientów do firmy.
    4. Wprowadzanie danych w panelu administratora (CPM).
    5. Rozpatrywanie wniosków otrzymanych od klientów - Coming proring aby uzyskać maksymalną i średnią biletów% potwierdzone zamówienia.
    6. Odbieranie połączeń dla warsztatów i szkoleń w zależności od tematu projektu - rekordu klienta w kursach mistrzowskich danych.

    Proces przygotowania i realizacji projektu:

      1. Wybór wykwalifikowanych operatorów, z uwzględnieniem specyfiki projektu
      2. Przygotuj skrypt ze wszystkimi kluczowymi partnerami z wymaganiami lub poprawy istniejących materiałów
      3. Szkolenie operator nad scenariuszem i przejście połączeń testowych
      4. Obsługi połączeń przychodzących na podstawie kluczowych wymagań projektowych
      5. Właściwa konsultacja, szybkiego przekazywania skarg, terminowe tłumaczenia specjalistycznego banku

      Mam partnera:

        1. Obsługa klienta w wymaganym czasie - zarówno w godzinach pracy, a przez całą dobę;
        2. Optymalna alokacja zasobów - nie płacisz za pomocą prostego zarządzania w czasach, gdy nie ma połączenia i są gotowe do gwałtownego wzrostu ruchu;
        3. Całkowite lub częściowe zwolnienie z pracy z personelem - wynajem, szkolenia, wakacje, chory, dbamy o;
        4. Wzrost sprzedaży - opracowanie scenariuszy w oparciu o wieloletnie doświadczenie w tej dziedzinie.

         

        Wiedza + Doświadczenie + Prawidłowe podejście do prezentacji produktu = dobre wyniki

        wyniki

            • Witryna opisuje ponad 5211 pozycji i operatorów z powodzeniem doradzała jakości dla każdego z nich;
            • Po wprowadzeniu sprzedaży skryptów współczynnik konwersji wzrósł o 25%;
            • Konwersja zleceń przy prędkości od 90% stabilnie utrzymywana na poziomie 32%.

        Telesprzedaży. Przypadek: towary w sklepie internetowym za seks

         

        Praca z tym projektem zapowiada się ciekawy i niestandardowy. Oczekiwania zostały potwierdzone i specyfika towarów, a zwłaszcza w porozumieniu klienta. Każdy z menedżerów do wykonywania wielu zadań. Strona główna -sporządzenie zamówienia, Miał również przeprowadzić prezentację produktu, odpowiedzieć na pytania klientów powstać i działać z negatywnymi i trudnych klientów.

         

        Projekt Internetowy sklep z zabawkami dla dorosłych.

        cel:odbieranie i przetwarzanie przychodzących połączeń dla celów złożenia zamówienia; potwierdzenie otrzymanych zamówień w panelu administracyjnym.

        Specyfika projektu:szeroki zakres produktów; tematy intymne.

        Praca z tym projektem zapowiada się ciekawy i niestandardowy. Oczekiwania zostały potwierdzone i specyfika towarów, a zwłaszcza w porozumieniu klienta. Każdy z menedżerów do wykonywania wielu zadań. Home - zamawianie. Miał również przeprowadzić prezentację produktu, odpowiedzieć na pytania klientów powstać i działać z negatywnymi i trudnych klientów.

        Obchodzenie zarzutów - etap, w którym płacimy dużo uwagi. Nawet na etapie selekcji operatorów każdy z nich dokładnie badali gamę produktów na miejscu i badał skrypt, który miał na celu wyeliminowanie negatywnych sprzedaży i zwiększyć średnią czek. Oczywiście, w trakcie pracy były nietypowe sytuacje i kwestie nieobjęte w instrukcji. W takich przypadkach, menedżerowie musieli pokazać swoją zaradność, pomysłowość i umiejętności, aby nie zgubić się w trudnych sytuacjach. Ponadto, produkt ma takie intymne tematy, które wymagają dodatkowych konsultantom pewne osobiste cechy i zdolności, aby wydostać się z niezręcznych sytuacjach.

        Z zadaniami jakie konsultowany w najlepsze, a co najważniejsze - klient był zadowolony z wyników pracy, i zainwestował w rozwój projektu opłaciło moc. Jeśli chcesz mieć swój biznes do nowego etapu rozwoju, zapraszamy do kontaktu z nami!

        Do głównych zadań centrum kontaktowego:

          1. Pierwszy znajomy z firmy - aby odbierać połączenia przychodzące od klientów - Konsultacje na temat towarów, zwiększenie średniego czek oferując krzyżowych produktów.
          2. Udzielanie konsultacji wtórny - dodatkowych klientów doradzanie w sprawie produktów podczas ponownego leczenia.
          3. Przetwarzanie skarg i pracy z trudnymi klientami z maksymalnym naciskiem na zwiększenie lojalności klientów do firmy.
          4. Wprowadzanie danych w panelu administratora (CPM).
          5. Rozpatrywanie wniosków otrzymanych od klientów - Coming proring aby uzyskać maksymalną i średnią biletów% potwierdzone zamówienia.
          6. Odbieranie połączeń dla warsztatów i szkoleń w zależności od tematu projektu - rekordu klienta w kursach mistrzowskich danych.

          Proces przygotowania i realizacji projektu:

            1. Wybór wykwalifikowanych operatorów, z uwzględnieniem specyfiki projektu
            2. Przygotuj skrypt ze wszystkimi kluczowymi partnerami z wymaganiami lub poprawy istniejących materiałów
            3. Szkolenie operator nad scenariuszem i przejście połączeń testowych
            4. Obsługi połączeń przychodzących na podstawie kluczowych wymagań projektowych
            5. Właściwa konsultacja, szybkiego przekazywania skarg, terminowe tłumaczenia specjalistycznego banku

            Mam partnera:

              1. Obsługa klienta w wymaganym czasie - zarówno w godzinach pracy, a przez całą dobę;
              2. Optymalna alokacja zasobów - nie płacisz za pomocą prostego zarządzania w czasach, gdy nie ma połączenia i są gotowe do gwałtownego wzrostu ruchu;
              3. Całkowite lub częściowe zwolnienie z pracy z personelem - wynajem, szkolenia, wakacje, chory, dbamy o;
              4. Wzrost sprzedaży - opracowanie scenariuszy w oparciu o wieloletnie doświadczenie w tej dziedzinie.

               

              Wiedza + Doświadczenie + Prawidłowe podejście do prezentacji produktu = dobre wyniki

              wyniki

                  • Witryna opisuje ponad 5778 pozycji i operatorów z powodzeniem doradzała jakości dla każdego z nich;
                  • Po wprowadzeniu sprzedaży skryptów współczynnik konwersji wzrósł o 51%;
                  • Konwersja zleceń przy prędkości od 77% stabilnie utrzymywana na poziomie 82%.
              Zacznij coraz większe zyski już dziś!
               

              ×