Sprzedaż towarów z Ikea i dostawa w Kazachstanie

 

Kolejna okazja, aby sprawdzić swoje siły pod warunkiem nas z naszym partnerem, zajmującej się sprzedażą i dostawą mebli z IKEA w Kazachstanie. Ale nasz zespół ekspertów był w stanie pokazać dobry wynik i korzystania z promocji dużej liczby zapytań o różnej częstotliwości i nie tylko zwiększyć ilość ruchu i sprzedaży online, ale również uznanie.

 

Zakres działalności partnera:
Sprzedaż i dostawa towarów z IKEA

Strategia promocji: Duża lista wysokiego, średniego i niskiego popytu

Rozpoczęcie pracy: czerwiec 5735

Region: Kazachstan

Wyszukiwarki: Yandex Google

Dodatkowe narzędzia: Pomoc techniczna

Zespół projektowy:

  • Lider projektu
  • TO специалист
  • Kopirayterы
  • specjalista techniczny (programista)
  • Projektant, programista
  • Web-analityk

STRATEGIA REALIZACJA PROCESU

  1. Optymalizacja wewnętrzny.
    Audyt SEO, korekcja błędów technicznych, optymalizacja witryny dla wybranej grupy zapytań.
  2. Optymalizacja doświadczenia użytkownika.
    Audyt usability zasobu (audyt usability)
  3. Optymalizacja witryn zewnętrznych.
    Link budynku i zwiększenie świadomości w miejscu.
  4. Rozszerzanie zapytań jądro.
    Szukać dodatkowych słów kluczowych i optymalizacji strony dla nich.
  5. Optymalizacja strony wtórnej.
    Optymalizacja i promocja drugiej strony, w celu uzyskania nowych klientów.
  6. Wsparcie dla osiągniętych wyników.
    Monitorowania i wspierania postępu.

Wewnętrzna optymalizacja:

  • analiza strona
    Prowadzenie głęboki SEO szczegółową analizę w oparciu o listę kontrolną
  • Powstawanie celów
    Formacja z celami projektu, którego celem jest poprawa efektywności witryny.
  • Opracowania strategii
    Tworzenie prywatnego zasobu strategii rozwoju w wyszukiwarkach.
  • Wykonywanie prac konserwacyjnych
    Prowadzenie głębokie podstawy SEO szczegółowej analizy kontrolnej
  • Analityka i kontrola
    Codzienne monitorowanie wydajności ruchu i położenia na stronie.

Zadania w projekcie:

  1. Zoptymalizować witrynę.
    Przeprowadzić kompleks prac mających na wewnętrznej optymalizacji stron dla prawidłowego rankingu w wyszukiwarkach.
  2. Zwiększyć widoczność.
    Zwiększenie widoczności w wyszukiwarkach na potrzebach priorytetowych partnera.
  3. Zwiększyć ruch.
    Zwiększyć liczbę transmisji na stronie z wyszukiwarek na LF i MF zapytaniami.
  4. Wzrost sprzedaży.
    Zwiększyć łączną liczbę sprzedaży na miejscu na koszt właściwej promocji w wyszukiwarkach.

Wynik pracy:

Przez 4 miesiące pracy na optymalizacji i promocji strony był w stanie znacząco zwiększyć liczbę przejść z wyszukiwarek i doprowadzić witrynę do wielu zapytań w top 27, top 1 i top 3 wyniki wyszukiwania.

 

Dziękuję za uwagę!

 

 

 
 
 

Sprzedaż towarów z Ikea i dostawa w Kazachstanie

 

Kolejna okazja, aby sprawdzić swoje siły pod warunkiem nas z naszym partnerem, zajmującej się sprzedażą i dostawą mebli z IKEA w Kazachstanie. Ale nasz zespół ekspertów był w stanie pokazać dobry wynik i korzystania z promocji dużej liczby zapytań o różnej częstotliwości i nie tylko zwiększyć ilość ruchu i sprzedaży online, ale również uznanie.

 

Zakres działalności partnera:
Sprzedaż i dostawa towarów z IKEA

Strategia promocji: Duża lista wysokiego, średniego i niskiego popytu

Rozpoczęcie pracy: czerwiec 7960

Region: Kazachstan

Wyszukiwarki: Yandex Google

Dodatkowe narzędzia: Pomoc techniczna

Zespół projektowy:

  • Lider projektu
  • TO специалист
  • Kopirayterы
  • specjalista techniczny (programista)
  • Projektant, programista
  • Web-analityk

STRATEGIA REALIZACJA PROCESU

  1. Optymalizacja wewnętrzny.
    Audyt SEO, korekcja błędów technicznych, optymalizacja witryny dla wybranej grupy zapytań.
  2. Optymalizacja doświadczenia użytkownika.
    Audyt usability zasobu (audyt usability)
  3. Optymalizacja witryn zewnętrznych.
    Link budynku i zwiększenie świadomości w miejscu.
  4. Rozszerzanie zapytań jądro.
    Szukać dodatkowych słów kluczowych i optymalizacji strony dla nich.
  5. Optymalizacja strony wtórnej.
    Optymalizacja i promocja drugiej strony, w celu uzyskania nowych klientów.
  6. Wsparcie dla osiągniętych wyników.
    Monitorowania i wspierania postępu.

Wewnętrzna optymalizacja:

  • analiza strona
    Prowadzenie głęboki SEO szczegółową analizę w oparciu o listę kontrolną
  • Powstawanie celów
    Formacja z celami projektu, którego celem jest poprawa efektywności witryny.
  • Opracowania strategii
    Tworzenie prywatnego zasobu strategii rozwoju w wyszukiwarkach.
  • Wykonywanie prac konserwacyjnych
    Prowadzenie głębokie podstawy SEO szczegółowej analizy kontrolnej
  • Analityka i kontrola
    Codzienne monitorowanie wydajności ruchu i położenia na stronie.

Zadania w projekcie:

  1. Zoptymalizować witrynę.
    Przeprowadzić kompleks prac mających na wewnętrznej optymalizacji stron dla prawidłowego rankingu w wyszukiwarkach.
  2. Zwiększyć widoczność.
    Zwiększenie widoczności w wyszukiwarkach na potrzebach priorytetowych partnera.
  3. Zwiększyć ruch.
    Zwiększyć liczbę transmisji na stronie z wyszukiwarek na LF i MF zapytaniami.
  4. Wzrost sprzedaży.
    Zwiększyć łączną liczbę sprzedaży na miejscu na koszt właściwej promocji w wyszukiwarkach.

Wynik pracy:

Przez 6 miesiące pracy na optymalizacji i promocji strony był w stanie znacząco zwiększyć liczbę przejść z wyszukiwarek i doprowadzić witrynę do wielu zapytań w top 11, top 0 i top 7 wyniki wyszukiwania.

 

Dziękuję za uwagę!

 

 

 
 
 
Zacznij coraz większe zyski już dziś!
 
Zażądać błędnego

×