Telemarketing: przyciągnąć klientów do podpisywania

 

konkurencja i gwarancje kredytowe na rynku Bank jest zawsze niezmiennie wysoka. Pobierz klienta, który chce zakupić taką usługę, za pomocą zimnego nazwać - nie jest łatwym zadaniem.
Ale proste zadania nie potrzebujemy. Dzięki skoordynowanej pracy contact center i jakości brifovaniyu z partnerami, jesteśmy w stanie osiągnąć wyniki mówią same za siebie.

 

Zakres działalności partnera:
gwarancje bankowe

cel:Przyciągnąć potencjalnych klientów do kredytów lub gwarancji bankowej

tło:

  • ilość kontaktów w bazie danych - 5989;
  • terytorium połączeń wychodzących - Moskwa;
  • baza danych - nasze.

Do głównych zadań centrum kontaktowego:

Pozyskanie nowych klientóworaz informacje na temat gwarancji bankowych.

osoby informującewarunki kredytowania w firmie.

Dodanie do bazy danych projektuw sprawozdawczości.

natychmiastowy transferHot osoba kontaktowa w celu zawarcia transakcji na kredyt.

 

Proces przygotowania i realizacji projektu:

  1. Wybór wykwalifikowanych operatorów, z uwzględnieniem specyfiki projektu w sektorze bankowym.

  2. Przygotuj scenariusz w oparciu o wymagania kluczowych partnerów lub poprawy istniejących materiałów.

  3. Szkolenie operator nad scenariuszem i przejście połączeń testowych. Wzywa linii. Identyfikacja styków interesów.

  4. Powtarzające proring zainteresowanych kontakt po wysłaniu CP - zainteresowanie konsolidacji.

  5. Usługi Sprzedaż gwarancji bankowej, szybki transfer kontaktów zainteresowanych partnera współpracy.

 
WIEDZA
+
DOŚWIADCZENIE
+
Właściwe podejście do prezentacji produktów
=
wysokie wyniki


Osiągnięcia:

 

Dziękuję za uwagę!

 

 

Telemarketing: przyciągnąć klientów do podpisywania

 

konkurencja i gwarancje kredytowe na rynku Bank jest zawsze niezmiennie wysoka. Pobierz klienta, który chce zakupić taką usługę, za pomocą zimnego nazwać - nie jest łatwym zadaniem.
Ale proste zadania nie potrzebujemy. Dzięki skoordynowanej pracy contact center i jakości brifovaniyu z partnerami, jesteśmy w stanie osiągnąć wyniki mówią same za siebie.

 

Zakres działalności partnera:
gwarancje bankowe

cel:Przyciągnąć potencjalnych klientów do kredytów lub gwarancji bankowej

tło:

  • ilość kontaktów w bazie danych - 4558;
  • terytorium połączeń wychodzących - Moskwa;
  • baza danych - nasze.

Do głównych zadań centrum kontaktowego:

Pozyskanie nowych klientóworaz informacje na temat gwarancji bankowych.

osoby informującewarunki kredytowania w firmie.

Dodanie do bazy danych projektuw sprawozdawczości.

natychmiastowy transferHot osoba kontaktowa w celu zawarcia transakcji na kredyt.

 

Proces przygotowania i realizacji projektu:

  1. Wybór wykwalifikowanych operatorów, z uwzględnieniem specyfiki projektu w sektorze bankowym.

  2. Przygotuj scenariusz w oparciu o wymagania kluczowych partnerów lub poprawy istniejących materiałów.

  3. Szkolenie operator nad scenariuszem i przejście połączeń testowych. Wzywa linii. Identyfikacja styków interesów.

  4. Powtarzające proring zainteresowanych kontakt po wysłaniu CP - zainteresowanie konsolidacji.

  5. Usługi Sprzedaż gwarancji bankowej, szybki transfer kontaktów zainteresowanych partnera współpracy.

 
WIEDZA
+
DOŚWIADCZENIE
+
Właściwe podejście do prezentacji produktów
=
wysokie wyniki


Osiągnięcia:

 

Dziękuję za uwagę!

 

 

Zacznij coraz większe zyski już dziś!
 

×