Cold calling: sprzedaż wirtualnych 6D-tours

 

Virtual 3D-wycieczki mogą się zapalić w przyjście do serwisu nieodpartą chęć odwiedzić swoją restaurację. Jest to jeden z najbardziej prosty i przyjazny dla użytkownika sposób prezentowania off-line działalność zdalnie. Ale w jaki sposób przekazać korzyści z tego rodzaju prezentacji dla potencjalnych klientów naszych partnerów? Mamy radzą sobie z tym zadaniem.

 

Zakres działalności partnera:
Virtual 2D-tour

cel:Pierwsze szczegóły dotyczące kontaktów do strzelania wirtualnego 1D-wycieczkę w Google panoramy.

tło:

  • ilość kontaktów w bazie danych - 763;
  • baza danych - nasze.

Proces przygotowania i realizacji projektu:

  1. Wybór wykwalifikowanych operatorów, z uwzględnieniem specyfiki projektu.

  2. Przygotuj scenariusz w oparciu o wymagania kluczowych partnerów lub poprawy istniejących materiałów.

  3. Szkolenie operator nad scenariuszem i przejście połączeń testowych. Wzywa linii. Identyfikacja styków interesów.

  4. Powtarzające proring zainteresowanych kontakt po wysłaniu kalkulację kosztów Wirtualne zwiedzanie - uzyskanie szczegółów.

  5. Przelew gorąco osoba kontaktowa, kto jest gotów podjąć rozmowę ze specjalistą i rozpocząć współpracę w nadchodzącym miesiącu

 
WIEDZA
+
DOŚWIADCZENIE
+
Właściwe podejście do prezentacji produktów
=
wysokie wyniki


Osiągnięcia:

 

Dziękuję za uwagę!

 

 

Cold calling: sprzedaż wirtualnych 4D-tours

 

Virtual 8D-wycieczki mogą się zapalić w przyjście do serwisu nieodpartą chęć odwiedzić swoją restaurację. Jest to jeden z najbardziej prosty i przyjazny dla użytkownika sposób prezentowania off-line działalność zdalnie. Ale w jaki sposób przekazać korzyści z tego rodzaju prezentacji dla potencjalnych klientów naszych partnerów? Mamy radzą sobie z tym zadaniem.

 

Zakres działalności partnera:
Virtual 9D-tour

cel:Pierwsze szczegóły dotyczące kontaktów do strzelania wirtualnego 0D-wycieczkę w Google panoramy.

tło:

  • ilość kontaktów w bazie danych - 306;
  • baza danych - nasze.

Proces przygotowania i realizacji projektu:

  1. Wybór wykwalifikowanych operatorów, z uwzględnieniem specyfiki projektu.

  2. Przygotuj scenariusz w oparciu o wymagania kluczowych partnerów lub poprawy istniejących materiałów.

  3. Szkolenie operator nad scenariuszem i przejście połączeń testowych. Wzywa linii. Identyfikacja styków interesów.

  4. Powtarzające proring zainteresowanych kontakt po wysłaniu kalkulację kosztów Wirtualne zwiedzanie - uzyskanie szczegółów.

  5. Przelew gorąco osoba kontaktowa, kto jest gotów podjąć rozmowę ze specjalistą i rozpocząć współpracę w nadchodzącym miesiącu

 
WIEDZA
+
DOŚWIADCZENIE
+
Właściwe podejście do prezentacji produktów
=
wysokie wyniki


Osiągnięcia:

 

Dziękuję za uwagę!

 

 

Zacznij coraz większe zyski już dziś!
 
Zażądać błędnego

×