Telemarketing: sprzedaż przemysłowych narzędzi skrawających

 

Partnerzy oferują narzędzia tnące do zastosowań przemysłowych. Produkt rzadkiej jakości i najwyższej niezawodności. Dla nas to była przyjemność i zaszczyt pomóc partnerom poszerzyć geografię sprzedaży i wprowadzić produkt jak najwięcej liczby potencjalnych klientów w całej Rosji. Na wynikach sędzia.

 

Zakres działalności partnera:
Przemysłowe narzędzia tnącego

cel:Pozyskanie nowych klientów hurtowych

tło:

  • wielkość styków w bazie - 408;
  • baza danych - nasze.

Proces przygotowania i realizacji projektu:

  1. Wybór wykwalifikowanych operatorów, z uwzględnieniem specyfiki projektu w dziedzinie materiałów budowlanych.

  2. Przygotuj scenariusz w oparciu o wymagania kluczowych partnerów lub poprawy istniejących materiałów.

  3. Szkolenie operator nad scenariuszem i przejście połączeń testowych. Wzywa linii. Identyfikacja styków interesów.

  4. Powtarzające proring zainteresowanych kontakt po zapoznaniu się z cennikiem Partnera.

  5. Przenieść gorącą Osoba kontaktowa. Hot rozpoznał potencjalnych klientów, którzy są gotowi do rozpoczęcia współpracy w poprzednim miesiącu.

 
WIEDZA
+
DOŚWIADCZENIE
+
Właściwe podejście do prezentacji produktów
=
wysokie wyniki


Osiągnięcia:

 

Dziękuję za uwagę!

 

 

Telemarketing: sprzedaż przemysłowych narzędzi skrawających

 

Partnerzy oferują narzędzia tnące do zastosowań przemysłowych. Produkt rzadkiej jakości i najwyższej niezawodności. Dla nas to była przyjemność i zaszczyt pomóc partnerom poszerzyć geografię sprzedaży i wprowadzić produkt jak najwięcej liczby potencjalnych klientów w całej Rosji. Na wynikach sędzia.

 

Zakres działalności partnera:
Przemysłowe narzędzia tnącego

cel:Pozyskanie nowych klientów hurtowych

tło:

  • wielkość styków w bazie - 490;
  • baza danych - nasze.

Proces przygotowania i realizacji projektu:

  1. Wybór wykwalifikowanych operatorów, z uwzględnieniem specyfiki projektu w dziedzinie materiałów budowlanych.

  2. Przygotuj scenariusz w oparciu o wymagania kluczowych partnerów lub poprawy istniejących materiałów.

  3. Szkolenie operator nad scenariuszem i przejście połączeń testowych. Wzywa linii. Identyfikacja styków interesów.

  4. Powtarzające proring zainteresowanych kontakt po zapoznaniu się z cennikiem Partnera.

  5. Przenieść gorącą Osoba kontaktowa. Hot rozpoznał potencjalnych klientów, którzy są gotowi do rozpoczęcia współpracy w poprzednim miesiącu.

 
WIEDZA
+
DOŚWIADCZENIE
+
Właściwe podejście do prezentacji produktów
=
wysokie wyniki


Osiągnięcia:

 

Dziękuję za uwagę!

 

 

Zacznij coraz większe zyski już dziś!
 

×