Odbierać połączenia na swój biznes!

Zacznij sprzedawać z tylko jednego połączenia. Jesteśmy gotowi zwiększyć swoje wysiłki w zakresie sprzedaży naszych operatorów!

Przygotowanie i uruchomienie projektu jest możliwa w ciągu zaledwie 3 dni!

 


Płatność za wyniki

Szybki start

zwiększenie
konwersja

gabinet

elastyczność

Posekwndnaya rozliczeniowy

nagrywanie rozmów

kontrola jakości

wsparcie techniczne

Przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków

Przyjmowania i przetwarzania zamówień- kompleksowa usługa, która okazuje się firm i przedsiębiorstw z różnych sektorów. Istotą usługi jest przyjmować zamówienia przez telefon przez profesjonalnych menedżerów, operatorów.Wszystkie połączeniaOtrzymanych od klientów, sporządzony on-line do systemu jako wniosek z pewnym statusie, a wraz z danymi kontaktowymi i komentarze użytkowników,przeniesiono do firmy klienta.

Usługa „Odbiór i przetwarzanie połączeń” obejmuje:

  • Prowadzenie rozmów telefonicznychróżnych orientacji: motywacyjny, reklamy, informacje.
  • Właściwie odbiór i przetwarzanie zamówień.
  • Tworzenie i nadzór nad bazą klientów, zbierając informacje na temat potencjalnych klientów i klientów.
  • Łączność, zarówno z klientami i podwykonawcami (świadczenie usług, etc.).
  • Wsparcie na czacie.
  • Dział poświęcony kontakty telefoniczne z klientami, często też pracują na promocję i promocji w serwisach społecznościowych.

Co otrzymasz zamawiając usługę odbioru i przetwarzania połączeń

Zamówienie na usługi przetwarzania zamówień, można uzyskać szeregkorzyści:

  • prowadzenie rozmów telefonicznych nagranych całkowicie, co pozwala na skuteczne monitorowanie i kontrolę pracy w realizacji zamówień. Jeśli to konieczne, forma i treść rozmowy mogą być skorygowane. Ponadto, wyniki raportów monitorujących zostaną przekazane do Ciebie w wygodnym formacie dla ciebie;
  • operator, przyjmowanie zamówień telefonicznych, specjalnego szkolenia na Twój produkt lub usługę odbywa się przed rozpoczęciem prac.Możesz być pewien,kompetencje zarządzania i wiarygodności informacji dostarczonych przez klienta. Wszyscy menedżerowie skupiają się na pozytywnych wynikach i rozmowy produkcyjnej, która biegnie na wizerunku firmy;
  • Twoi pracownicy są uwolnieni od ciągłej łączności telefonicznej, co zwiększa ogólną wydajność firmy;
  • wszystkie dostępne tony w trybie gorącej linii przez dedykowany liczby wielokanałowego;wzywa do klientów całkowicie bezpłatnie, Co również znacząco wpłynąć na wizerunek firmy i zapewnia stabilność sprzedaży.

Automatyzacja odbioru i przetwarzania zamówień jest ważnym elementem w decyzji w sprawie zadań sprzedażowych. Usługa ta jest szereg działań, w którym zdalny menedżer wykonuje wszystkie połączenia pochodzących od klientów, co zwiększy zaufanie do firmy i zmniejszyć koszty utrzymania.

 

09 030 rubli

Rozwiązanie dla małych, średnich i dużych typów firm

Informacje zwrotne od naszych partnerów

Pracuj z nami