Zwiększyć ruch na stronie kilka razy i zdobyć nowych klientów!

Chcesz, aby przyciągnąć klientów z wyszukiwarek, płacąc tylko ukierunkowanych odwiedzin swojej stronie? Następnie promowanie ruchu na stronie jest dokładnie to, czego potrzebujesz!


Promocja ruchu na stronie jest oparty na największej liczby fraz, które pomagają przyciągnąć ogromną liczbę odbiorców. Ta metoda jest niezwykle skuteczna w przypadku dużych sklepów internetowych i stron internetowych z szerokiej gamy usług, gdzie każdy element ma swoją unikalną nazwę (marka, model, kolor lub rozmiar).

Strategia ta polega na promocji stron w wyszukiwarkach dla zapytań o niskiej częstotliwości z wysokim współczynnikiem konwersji, w połączeniu z mniejszą liczbą zapytań o wysokiej częstotliwości.

Zapytania o niskiej częstotliwości - opracowane, często z użyciem słowa „cena”, „kup”, „kup w mieście N” wskazuje konkretnej marki i modelu produktu. To wymaga od konsumentów, którzy są gotowi do zakupu produktu lub usługi.

Zapytania o wysokiej częstotliwości - są bardziej powszechne, że często nie są wprowadzone przez użytkownika w celu zakupu i do zapoznania się z produktem lub wybór modelu. Mają niski współczynnik konwersji i rzadko zapewniają zwiększenie sprzedaży.

Korzyści z promowania ruchu:

  • Płacisz tylko za przejściem z wyszukiwarek cel;
  • zwiększyć ruch na stronie, począwszy od pierwszego miesiąca;
  • wysoka konwersja odwiedzających klientów;
  • stabilne wyniki ze względu na dużą liczbę wniosków;
  • koszt przełączania jest kilka razy tańsze niż w reklamach kontekstowych;
  • przejrzystość i zgodność z wynikami inwestycyjnymi reklamy.

Aby upewnić się, że nasi partnerzy są w stanie kontrolować procesu pracy i oceny wyników bieżącej promocji strony internetowej w wyszukiwarkach, regularnie dostarcza raporty z postępu prac.

  1. Otrzymasz dostęp do analityki klienckich i statystyk strony śledzenia.
  2. W pierwszym tygodniu otrzymasz pierwotną rekomendację.
  3. Po wprowadzeniu zmian w witrynie - zalecenia wtórnych.
  4. Pod koniec każdego miesiąca - sprawozdanie z postępu prac i plan pracy na następny miesiąc.
  5. Będziemy kształtować miesięczne statystyki dotyczące ruchu na stronie (instalacji i konfiguracji Google Analytics z zapewnieniem dostępu).

Promocja ruchu na stronie - jest to stała przyciąganie nowych klientów, a mianowicie zwiększenie grupy odbiorców i zwiększenie sprzedaży ruchu w witrynie.

 

07 007 rubli

Rozwiązanie dla małych, średnich i dużych przedsiębiorstw.

ZAPŁATA ZA WYNIK

W drugim etapie (po instalacji) - płacisz tylko za faktycznie uzyskane w pozycji górnej lub napędowym ruchu. Nie stałe płatności bez odniesienia do wyniku.

zwiększona konwersja

Bezpłatne konfiguracji Google Analytics do śledzenia zadań do realizacji działań użytkowników docelowych i stałą pracę na rzecz poprawy konwersji.

zwiększyć użyteczność

Wdrożenie zmiany na stronach witryny pozwala na wygodniejsze korzystanie z zasobów przez użytkowników. Ma to pozytywny wpływ zarówno na wyniki w pozycjonowaniu i konwersję odwiedzających w kupujących.

OBSŁUGA pojedynczy budżet

Twój projekt posiada zespół specjalistów z różnych: Seo-ekspert, analityk, copywriter, programista, kierownik projektu. Jednocześnie nie ma żadnych dodatkowych opłat za pracę każdego z nich. Koszty promocji projektu obejmowały wszystkie rodzaje pracy.

Szerokiej publiczności WYDAJNOŚĆ

Zwiększenie przepływu dobranych użytkowników do witryny ze względu na „szeroką” pokrycia kluczowych pytań na temat zasobu.

Pełnoprawnym zapisu tekstu

Dla optymalizacji zewnętrznego, aby tekst z odniesieniami sprzedając potrzeb. Są one umieszczone na starannie wybranych obszarach tematycznych. Nasi specjaliści dokładnie dopasowany do tworzenia tekstów. Masz ciekawe artykuły dla swoich klientów, niż zestaw słów dla robota wyszukiwarki.

ZINTEGROWANE PODEJŚCIE

Jest to okazja złożonej pracy w połączeniu z innymi narzędziami marketingowymi, których używasz. Nasz zespół będzie wybrać pulę fraz kluczowych w taki sposób, aby nie pokrywać się z żądań płacowych kampanię i dotrzeć do najbardziej wspólną listę żądań w swojej niszy. A rachunki używać mediów społecznościowych zwiększyć wiarygodność tylko z wyszukiwarek na swojej stronie.

szczegółowe raporty

Raport miesięczny na wynikach minionego okresu, z wyszczególnieniem wykonanych prac, miejsce tekst, wdrażanie zmian, osiągnięcia i plany na następny okres. Plus zalecenia dotyczące zmian na stronie do zatwierdzenia.

zadowolonych klientów

udany projekt

badanie

Zapytanie w górę

produkty sprzedawane

uratowane firm

strategia

Na etapie strategii rozwiązać główne zadania projektu: definicji grupy docelowej dla danego produktu. Po wybraniu grupy docelowej i określenie ich potrzeb, które mogą być zadowoleni ze swojej maszyny, możemy przystąpić do szczegółowego planowania projektu, który pozwoli Ci zobaczyć i zrozumieć każdy jego krok.

realizacja

Na scenie zespół projektowy porusza się od punktu do punktu, wyraźnie po wyznaczonego planu. Wszystkie działania towarzyszą szczegółowe raporty dla partnera. W przypadku konieczności dokonania jakichkolwiek zmian w projekcie - mogą być wykonane nemedelenno po krótkiej konsultacji i porozumieniu z odpowiedzialnym kierownikiem projektu.

monitorowanie

Równolegle, jakość projektu Monitor pracownicy działu i ocenić każdy spetsilista działania. Projekt kontrola w zakresie ocenia się na szeregu kryteriów, aw przypadku niskich ocen, projekt łączy dedykowanego menedżera do zarządzania jakością na szybkie dokonanie niezbędnych zmian.

analiza

Szczegółowa analiza, ocena i kompletne partnerskie komentuje wyniki projektu i korzyści, konieczne jest dostosowanie oryginalną strategię. Zmiany te mogą obejmować zmiany w grupie docelowej, dostosowanie dialogu z klientem, korzystanie z dodatkowych narzędzi, aby przyciągnąć użytkowników.