Dowiedzieć się, ile jest komfort swoich klientów!

Będziemy Ci prawdziwą wydajność pracowników, więc można ocenić skuteczność ich działalności

 


Płatność za wyniki

Szybki start

zwiększenie
konwersja

gabinet

elastyczność

Posekwndnaya rozliczeniowy

nagrywanie rozmów

kontrola jakości

wsparcie techniczne

Usługa jest „monitorowanie jakości usług”

obsługa klientaJest to jeden z najważniejszych czynników konkurencyjności w każdej branży. Wysoki poziom usługzwiększa liczbę stałych klientówi tworzy pozytywny wizerunek firmy, w wyniku zwiększenia sprzedaży.

Żebynajlepsza jakośćobsługa klienta w firmie, możemy zaoferować Państwu kompleksową ocenę o nazwie „kontroli jakości usług.” Wykorzystuje szereg strategii w celu przeprowadzenia wywiadu konkurencyjnego, i zapewnić Państwu szczegółowy raport o wykonywaniu swoich pracowników.

Jak z tej usługi?

badania jakościUsługi drutu zespół specjalistów z różnych dziedzin: aktorów, psychologów, analityków itp Co do zasady, w celu uzyskania pełnego obrazu za pomocą kilku opcji:

  • Usługa „mystery shopper” - najczęściej strategia służby kontrolne. „Kupujący” skręcić w trakcie takiej weryfikacji do menedżerów osobiście lub telefonicznie. Ten scenariusz staje się coraz bardziej skomplikowane niż standardowe problemy i problemy z jakimi borykają się pracownicy firmy, zajmującej się „kapryśnego klienta.”
  • Obserwacja. Nie organizowanie sytuacje prowokujące, przedstawiciel organizacji kontroli jakości przez jakiś czas obserwując pracę menedżerów w standardowych warunkach.
  • Badanie jakości obsługi ze strony konkurencjiMające na celu znalezienie się ich słabości.

Competitive intelligencemoże ujawnić:

  • jak twoi pracownicy są zgodne z harmonogramem: czy opóźnień rachunkowości oraz przerw w toku;
  • Czy pracownicy są zainteresowani zwiększeniem przychodów spółki. Analiza ich strategii marketingowej, promocji sprzedaży, etc;
  • jak personel przygotowany do pracy na swoim stanowisku: bada zakres wiedzy, magazynowych i handlowych, systemów dyskontowych;
  • Przydatność swoich podwładnych do pracy z ludźmi: eksperci szacują ich obsługi, towarzyskość, otwartość i gotowość do dialogu.

Terminowe przeprowadzanie kontroli jakości korzystając z naszych usług, można dostać tylko wiarygodnych i niezależnych informacji na temat sytuacji w firmie w odniesieniu do komunikacji z klientami.Analiza pozytywne i negatywneaspekty zarządzania w celu określenia niezbędnych kroków w celu przywrócenia normalnego funkcjonowania firmy. Na przykład, można zalecić przeniesienie części pracowników do nałożenia dodatkowych sankcji lub zachęt, klip porządku społecznego.

 

od 50 063 rubli

Rozwiązanie dla małych, średnich i dużych typów firm

Informacje zwrotne od naszych partnerów

Pracuj z nami