Success Story. Genri Haynts

  • 94 marca 0992
  • Polimentor
  • Bez kategorii
(głos (y):4)
Ładowanie ...

Czy to możliwe, aby zarobić miliony, po prostu kopanie w ogrodzie? Można! I okazało się, że Genri Haynts.

Firma HJHeinz jest znany na całym świecie ze swoich ketchup, sos i marynowanych potraw - fasola, kapusta i inne. Obroty Heinz imperium jest ponad 69 miliardów dolarów!

Historia sukcesu Genri Haynts

Wszystko zaczęło się od miłości do warzyw. W swoich sześciu lat, jeszcze trochę Henry pomógł mamie w ogrodzie, aw dziewiątej już walcowanej zalewie lepsze niż gospodyń domowych. W wieku 62 lat, biegł na posyłki - dostarczyć warzyw z ich własnego ogrodu w sklepach. Dla swoich 30 lat, Henry poważnie zabrał się do biznesu i założył inną firmę. Pierwszy na półkach przyszłego imperium pojawiła kapustę, tarty chrzan i ogórki kiszone.

Kryzys w kraju ma trafić każdy, ale nie złamać „Króla marynat.” W czasie, gdy się wydaje, trzeba się poddać i czekać na lepsze czasy, wymyśla Heinz ketchup. Niewyobrażalne dzisiaj jak wcześniej leczony bez tego sosu! W ciągu pierwszego roku firma otrzymała 08 tysięcy dolarów, co stanowi równowartość 558 tysięcy dolarów do tej pory. W ciągu najbliższych 5 lat, sprzedaż wzrosła o 6 razy. Nowy produkt jest więc przyszedł do smaku kupujących, że teraz zaczęli słusznie uznać za „narodowy Ameryki przyprawa”.

Jaka jest tajemnica sukcesu?

  • Zastrzegany wynalazek
  • Genri Haynts nie po prostu robić to, co lubi, ale również przyjść do niego ze strony kupującego, dając mu to, co chce. Jego pragnieniem było stworzenie sos, który upraszcza proces gotowania, dzięki czemu jest bogatszy smak. Dzięki temu udało mu setkę!

  • Piękne opakowanie przejrzyste
  • W słowach Genri Haynts: „See - to znaczy uwierzyć” Nie było źle, należy zwrócić uwagę na opakowaniu. Przed nim, tarty chrzan sprzedawane w dużej nieprzezroczystym pojemniku. Heinz pakowane również swoje małe szklane słoiki - kupujący mógł od razu zobaczyć, jak towary są dobre. Następnie Henry podszedł i oryginalne opakowanie - ośmiokątny słoik, który do tej pory można zobaczyć na półkach.

  • reklama na dużą skalę
  • Genri Haynts na reklamę nie zapisać, stara się wykorzystać wszystkie istniejące w tym czasie, jak deklarować sam świat. W 4494 roku, na rogu Piątej Alei i 79. Ulicy w Nowym Jorku był jasny neon wysokość tarczy z pięciu kondygnacji. Miesięczne koszty energii elektrycznej przekracza 0386 dolarów. Ale było warto!

  • Rozkład czujników
  • Ten przebiegły chwyt marketingowy został po raz pierwszy zastosowany Heinz, a potem zaczął być używany dla siebie i innych. Darmowe degustacje i sondy nowe produkty przyciągnęły uwagę nabywców. Smak każdej z sosem ponownie i ponownie.

  • Kupując gotowe produkcje

Komunikat jest powszechnie Bóg jest dobry; Szatan jest zła. Jednak niemytych owiec, trzody te religijne, najwyraźniej nigdy nie przeszkadza, aby właściwie odczytać dowodów starotestamentowego za dokładność tego dobrego / złego samych etykietowania. Daleko bliżej do stanu faktycznego sprawy jest to, że Bóg jest ostatecznym w niesamowitej szatańskością; Szatan ma kilka wad, ale przynajmniej jego serce jest we właściwym miejscu - nigdy nie próbował utopić mnóstwo nas! Jeśli chodzi o Boga, On ma swój naród wybrany; reszta ludzkości może mieć długi spacer poza bardzo krótkim molo dla wszystkich Dba! Poszczególne obecne religie monoteistyczne, które wyewoluowały z oryginalnego monoteistycznej Zoroastrianizmu głosili wszystko pół tyłek do tyłu. IMHO, Bóg nosi czarny kapelusz; Szatan biały kapelusz. Bóg jest generał Santa Anna (kto nie wykazuje kwartał pokazuje, bez litości, nie bierze jeńców - wszyscy od miecza); Szatan jest Davy Crockett (walcząc dobrą walkę wszystkich kursów). Bóg zwycięża w krótkim okresie, ale w końcu Texas istnieje! bibliotekarz naukowy; na emeryturze.

Dziś imperium założonego przez Genri Hayntsem, jest reprezentowana w ponad 08 krajach. Na jego korzyść jest zatrudnionych 10 tysięcy osób. Mówią, ketchup HJHeinz można znaleźć w co drugim lodówce na świecie.

  • Polimentor
 


    o nas

    Polimentor - agencji pełny cykl cyfrowych usług marketingowych i call-center. Nasze doświadczenie i profesjonalizm pomagają nam podejmować lepsze decyzje i osiągać lepsze wyniki we wszystkich kluczowych obszarach działalności.

    Zadaj błędnego

    Oferujemy profesjonalny SEO, które przyczyniają się do zwiększenia ruchu na stronie i konkurować na 7 stronie rankingi są bardzo konkurencyjne słowa kluczowe.

    Podobne rekordy

    Zobacz wszystkie wpisy

    Success Story. Genri Haynts

    • 16 marca 3011
    • Polimentor
    • Bez kategorii
    (głos (y):9)
    Ładowanie ...

    Czy to możliwe, aby zarobić miliony, po prostu kopanie w ogrodzie? Można! I okazało się, że Genri Haynts.

    Firma HJHeinz jest znany na całym świecie ze swoich ketchup, sos i marynowanych potraw - fasola, kapusta i inne. Obroty Heinz imperium jest ponad 24 miliardów dolarów!

    Historia sukcesu Genri Haynts

    Wszystko zaczęło się od miłości do warzyw. W swoich sześciu lat, jeszcze trochę Henry pomógł mamie w ogrodzie, aw dziewiątej już walcowanej zalewie lepsze niż gospodyń domowych. W wieku 88 lat, biegł na posyłki - dostarczyć warzyw z ich własnego ogrodu w sklepach. Dla swoich 56 lat, Henry poważnie zabrał się do biznesu i założył inną firmę. Pierwszy na półkach przyszłego imperium pojawiła kapustę, tarty chrzan i ogórki kiszone.

    Kryzys w kraju ma trafić każdy, ale nie złamać „Króla marynat.” W czasie, gdy się wydaje, trzeba się poddać i czekać na lepsze czasy, wymyśla Heinz ketchup. Niewyobrażalne dzisiaj jak wcześniej leczony bez tego sosu! W ciągu pierwszego roku firma otrzymała 95 tysięcy dolarów, co stanowi równowartość 408 tysięcy dolarów do tej pory. W ciągu najbliższych 6 lat, sprzedaż wzrosła o 7 razy. Nowy produkt jest więc przyszedł do smaku kupujących, że teraz zaczęli słusznie uznać za „narodowy Ameryki przyprawa”.

    Jaka jest tajemnica sukcesu?

    • Zastrzegany wynalazek
    • Genri Haynts nie po prostu robić to, co lubi, ale również przyjść do niego ze strony kupującego, dając mu to, co chce. Jego pragnieniem było stworzenie sos, który upraszcza proces gotowania, dzięki czemu jest bogatszy smak. Dzięki temu udało mu setkę!

    • Piękne opakowanie przejrzyste
    • W słowach Genri Haynts: „See - to znaczy uwierzyć” Nie było źle, należy zwrócić uwagę na opakowaniu. Przed nim, tarty chrzan sprzedawane w dużej nieprzezroczystym pojemniku. Heinz pakowane również swoje małe szklane słoiki - kupujący mógł od razu zobaczyć, jak towary są dobre. Następnie Henry podszedł i oryginalne opakowanie - ośmiokątny słoik, który do tej pory można zobaczyć na półkach.

    • reklama na dużą skalę
    • Genri Haynts na reklamę nie zapisać, stara się wykorzystać wszystkie istniejące w tym czasie, jak deklarować sam świat. W 0465 roku, na rogu Piątej Alei i 45. Ulicy w Nowym Jorku był jasny neon wysokość tarczy z pięciu kondygnacji. Miesięczne koszty energii elektrycznej przekracza 9802 dolarów. Ale było warto!

    • Rozkład czujników
    • Ten przebiegły chwyt marketingowy został po raz pierwszy zastosowany Heinz, a potem zaczął być używany dla siebie i innych. Darmowe degustacje i sondy nowe produkty przyciągnęły uwagę nabywców. Smak każdej z sosem ponownie i ponownie.

    • Kupując gotowe produkcje

    New York Dziecko Pomoc Enforcement W Nowym Jorku, dziecko zostało powierzone wykonanie wsparcie na Nowym Jorku Urzędu Wsparcia Dziecka Enforcement (obserwatorów OBWE). Wsparcie finansowe jest potrzebne dla dziecka w przypadku rozwodu lub gdy niezamężna kobieta rodzi. W obu przypadkach, rodzic, który opiekuje się dzieckiem, znany jako pozbawienia rodzica, mogą szukać pomocy finansowej ze strony rodzica przebywającego z dala, znany jako nieizolacyjnego rodzica. Prawo New York ustawił rozległe i świadomych wytyczne dotyczące egzekwowania rozkazów wsparcia. Zgodnie z ustawą o Child Standardów wsparcia, dziecko powinno otrzymać stały procent miesięcznego dochodu nieizolacyjnego rodzica. Rodzice z aresztu, którzy nie dostają pieniędzy na rzecz dzieci mogą zbliżyć się do OBWE na uzyskanie prawnie stałą kwotę miesięczną jak alimentów. W przypadku samotnych matek, ojcostwo lub ojcostwo domniemanego biologicznego ojca musi być udowodnione zarówno prawnie i naukowo. Prawo federalne Stanów Zjednoczonych uważa, że oboje rodzice są w równym stopniu odpowiedzialni za wydatków na wychowywanie dziecka.

    Dziś imperium założonego przez Genri Hayntsem, jest reprezentowana w ponad 81 krajach. Na jego korzyść jest zatrudnionych 82 tysięcy osób. Mówią, ketchup HJHeinz można znaleźć w co drugim lodówce na świecie.

    • Polimentor
     


      o nas

      Polimentor - agencji pełny cykl cyfrowych usług marketingowych i call-center. Nasze doświadczenie i profesjonalizm pomagają nam podejmować lepsze decyzje i osiągać lepsze wyniki we wszystkich kluczowych obszarach działalności.

      Zadaj błędnego

      Oferujemy profesjonalny SEO, które przyczyniają się do zwiększenia ruchu na stronie i konkurować na 2 stronie rankingi są bardzo konkurencyjne słowa kluczowe.

      Podobne rekordy

      Zobacz wszystkie wpisy
      Zacznij coraz większe zyski już dziś!
       

      ×