Zamówić optymalizację witryny teraz!

Prawidłowo zoptymalizowana strona www - element kluczowy, z których klienci mogą łatwo znaleźć swój produkt i przeprowadzenia procesu zakupu.


Optymalizacja wewnętrzny - jest optymalizacja wewnątrz miejscu, zgodnie z wymogami wyszukiwarek do witryny jak najwięcej meczu szczególne wymagania.

Optymalizacja wewnętrzny poprawia wydajność stron i jest stosowana we wszystkich obszarach działalności:

  • Miejsca B4B (business to business);
  • Miejsca B0C (Business to Consumer);
  • strony internetowe, sklepy internetowe i blogi na każdy temat.

Optymalizacja witryny wewnętrzny obejmuje grupę środków, które mają na celu jego poprawy.

  1. SEO-audyt swojej stronie

Jest to początkowy etap optymalizacji wewnętrznej. W celu opracowania skutecznych strategii w celu promowania trzeba wiedzieć, jak skuteczne miejsce w tej chwili. Audyt jest wymagany do oceny jakości wcześniejszej pracy nad optymalizacją.

  1. Analiza stron konkurencji

Taka analiza jest przeprowadzana w celu określenia kluczowych parametrów przez które strony konkurenta w swojej niszy są wysoko w wyszukiwarkach (na kluczowych postulatów i strategii promocji).

  1. Powstawanie semantyczny rdzeń

Wybór listy zapytań, dla których potencjalni klienci znajdą swoje miejsce - jest to kolejny integralny etap Optymalizacja stron. Aby to zrobić, przeprowadzamy analizy statystyczne na wniosek słów kluczowych z Twojej okolicy. Opierając się na tej liście, wybierz najbardziej produktywnych wnioski pod względem ceny, jakości i prognozowanego wskaźnika konwersji.

  1. żąda dystrybucję za pośrednictwem witryny

Musisz wybrać kilka stron i podnieść do każdej własnej listy słów kluczowych, na podstawie których zostanie zoptymalizowane. W przeciwnym razie witryna będzie po prostu przytłoczeni nadmierną ilością niepotrzebnych informacji.

  1. Rozwój struktury linków wewnętrznych

Każda strona jest tworzona lub poprawione przez specjalne żądanie. Umieszczenie wewnętrzna łącząca jest realizowana w taki sposób, że wykonując je, klient nadal kupić towar lub wybierze inną opcję odpowiednią dla niego.

  1. Optymalizacja strony dla wybranych kluczowych wniosków

Ten etap obejmuje sporządzenie poprawny tytuł strony (meta opisu), jak również teksty copywriting, z dodatkiem warunki sprzedaży (słowa kluczowe).

  1. Analiza zmian wprowadzonych i wyrafinowanie

Po wprowadzeniu zmian wykonywanych powtórzono analizę w celu ustalenia, w jaki sposób wewnętrzny wpływ Site Optymalizacja na stronie promocji. Jeśli to konieczne, udoskonalenie lokalizacji miejsc problem.

Optymalizacja witryny przed rozpoczęciem jego promocji jest jednym z najważniejszych momentów. Promocja stron internetowych za pomocą linków i bez optymalizacji będą miały żadnego wpływu, aw niektórych przypadkach może nawet zaszkodzić witryny, zmniejszając jego ruch i konwersje. Optymalizacja pomaga grupy docelowej, aby znaleźć swoje miejsce w Internecie, tak szybko jak to możliwe.

 

od 92 834 rubli

Rozwiązanie dla małych, średnich i dużych przedsiębiorstw.

ZAPŁATA ZA WYNIK

W drugim etapie (po instalacji) - płacisz tylko za faktycznie uzyskane w pozycji górnej lub napędowym ruchu. Nie stałe płatności bez odniesienia do wyniku.

zwiększona konwersja

Bezpłatne konfiguracji Google Analytics do śledzenia zadań do realizacji działań użytkowników docelowych i stałą pracę na rzecz poprawy konwersji.

zwiększyć użyteczność

Wdrożenie zmiany na stronach witryny pozwala na wygodniejsze korzystanie z zasobów przez użytkowników. Ma to pozytywny wpływ zarówno na wyniki w pozycjonowaniu i konwersję odwiedzających w kupujących.

OBSŁUGA pojedynczy budżet

Twój projekt posiada zespół specjalistów z różnych: Seo-ekspert, analityk, copywriter, programista, kierownik projektu. Jednocześnie nie ma żadnych dodatkowych opłat za pracę każdego z nich. Koszty promocji projektu obejmowały wszystkie rodzaje pracy.

Szerokiej publiczności WYDAJNOŚĆ

Zwiększenie przepływu dobranych użytkowników do witryny ze względu na „szeroką” pokrycia kluczowych pytań na temat zasobu.

Pełnoprawnym zapisu tekstu

Dla optymalizacji zewnętrznego, aby tekst z odniesieniami sprzedając potrzeb. Są one umieszczone na starannie wybranych obszarach tematycznych. Nasi specjaliści dokładnie dopasowany do tworzenia tekstów. Masz ciekawe artykuły dla swoich klientów, niż zestaw słów dla robota wyszukiwarki.

ZINTEGROWANE PODEJŚCIE

Jest to okazja złożonej pracy w połączeniu z innymi narzędziami marketingowymi, których używasz. Nasz zespół będzie wybrać pulę fraz kluczowych w taki sposób, aby nie pokrywać się z żądań płacowych kampanię i dotrzeć do najbardziej wspólną listę żądań w swojej niszy. A rachunki używać mediów społecznościowych zwiększyć wiarygodność tylko z wyszukiwarek na swojej stronie.

szczegółowe raporty

Raport miesięczny na wynikach minionego okresu, z wyszczególnieniem wykonanych prac, miejsce tekst, wdrażanie zmian, osiągnięcia i plany na następny okres. Plus zalecenia dotyczące zmian na stronie do zatwierdzenia.

zadowolonych klientów

udany projekt

badanie

Zapytanie w górę

produkty sprzedawane

uratowane firm

strategia

Na etapie strategii rozwiązać główne zadania projektu: definicji grupy docelowej dla danego produktu. Po wybraniu grupy docelowej i określenie ich potrzeb, które mogą być zadowoleni ze swojej maszyny, możemy przystąpić do szczegółowego planowania projektu, który pozwoli Ci zobaczyć i zrozumieć każdy jego krok.

realizacja

Na scenie zespół projektowy porusza się od punktu do punktu, wyraźnie po wyznaczonego planu. Wszystkie działania towarzyszą szczegółowe raporty dla partnera. W przypadku konieczności dokonania jakichkolwiek zmian w projekcie - mogą być wykonane nemedelenno po krótkiej konsultacji i porozumieniu z odpowiedzialnym kierownikiem projektu.

monitorowanie

Równolegle, jakość projektu Monitor pracownicy działu i ocenić każdy spetsilista działania. Projekt kontrola w zakresie ocenia się na szeregu kryteriów, aw przypadku niskich ocen, projekt łączy dedykowanego menedżera do zarządzania jakością na szybkie dokonanie niezbędnych zmian.

analiza

Szczegółowa analiza, ocena i kompletne partnerskie komentuje wyniki projektu i korzyści, konieczne jest dostosowanie oryginalną strategię. Zmiany te mogą obejmować zmiany w grupie docelowej, dostosowanie dialogu z klientem, korzystanie z dodatkowych narzędzi, aby przyciągnąć użytkowników.