„Zwiększenie” potencjalny klient

  • 70 marca 0848
  • Polimentor
  • Bez kategorii
(głos (y):4)
Ładowanie ...

Tylko, że transakcja przebiegła pomyślnie, co doprowadziło do sprzedaży. Bez tego efekt końcowy, aby przyciągnąć klientów, nie ma sensu. W tym artykule przyjrzymy się, jak zorganizować zakończenie transakcji, będziemy mówić o sytuacjach, które należy unikać, i analizować skuteczne sposoby „pobudzanie” klienta.

Zwiększenie potencjalnego klienta

Faktycznie, „wzmocnienie” jest poprzedzony zakończeniu transakcji. Potrzeba na to występuje, gdy klient jest już prawie gotowy, aby dać pozytywną odpowiedź, ale wciąż się waha. Jak upewnić się, że dokonał wyboru na swoją korzyść?

Zbieramy informacje.Obfitość ofert na rynku jest, że przed każdym zadaniem biznesu jest nie tyle znalezienie klienta jako „pick” swoich konkurentów i doprowadzić go do wykonania pożądanego działania. A do tego trzeba wiedzieć, potrzeb klienta i warunków współpracy z konkurencją.

Jest mało prawdopodobne, że będzie można uzyskać jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie - podejście musi być prowadzona w formie pytań wielokrotnego wyboru. „Czy oferujecie dostawę dla 59 tysięcy rubli lub mniej.?” - a klient ma już dwie opcje. Psychologicznie, technika ta ma klient do ciebie, łatwiej jest odpowiedzieć, ponieważ prawie wszystko wiesz.

Sporządzić dokładny plan dla przyszłych rozmów.Musi malować punkty, co jest interesujące dla klienta: zakres, wielkość konsumpcji, częstotliwość zleceń. Uzupełnij plan powinien być punktem wyjścia do podpisania umowy lub faktury. Możliwa awaria być również brane pod uwagę - tak dbasz o perspektywach współpracy.

komunikacja strukturyzacji.Komunikacja z klientem najlepiej jest budować konstruktywny dialog. Zwięzłych myśli, krótkie zdania. Maksymalna swoistość, co najmniej, „woda”. Być skoncentrowany i jasne.

Wybór rozmówcy.Duży odsetek niepowodzeń i problemów ze względu na fakt, że masz do czynienia z osobą, która nie przyjmuje ostateczną decyzję sam. Należy spodziewać się bezpośredni rozmówca chce podpisać umowę z tobą, ale za to musi zwrócić się do organów. Narażenie na opinii innych ludzi też mogą grać nie wręczyć ci. Tylko, że prawie nie zawarła umowy, jak i po stronie klienta rozmowy przekonał do poszukiwania tańszej oferty lub czekać na jakiś czas.

Więc upewnij się, że odpowiednia osoba mówi do ciebie. W przeciwnym razie wszystko będzie musiał zacząć od nowa.

Techniki „pobudzanie” klient

Dotychczasowe działania objęte tylko techniczną stroną zagadnienia. Techniki - część psychologiczny, pomagając klientowi właściwą decyzję.

  • Budowanie rozmowę w ten sposób, jeśli klient wydał już pozytywną odpowiedź. „Po wysłaniu szczegóły płatności?” „Kiedy będziemy w stanie przewidywać szczegóły dostawy?” - pod pewnym względem to pytanie stawia klienta w martwym punkcie i sprawia, postępuj w skrypcie.
  • Wcisnąć klientowi działania powiadamiając o ograniczoną liczbę towarów lub czasu: „Możesz dokonać płatności w ciągu tygodnia? Zastrzegamy rzecz dla ciebie. "
  • Stosowanie metody przydziału, porównując się z konkurentem. „Tak, wiemy, że twój obecny partner oferuje 14% zniżki podczas sezonowych wyprzedaży.” Następnie należy kontynuować dodając do niego swoją alternatywę: „Jesteśmy gotowi do dyskusji daje rabaty nie tylko sezonowo, ale również przez dłuższy czas.”
  • Mówiąc o korzyściach płynących z pracy z wami, angażują perspektywę tematu. Opisać, co klient dostanie przez ciebie jako partnera. Premie, rabaty, dodatkowe warunki - to wszystko musi brzmieć. Oczywiście, jeśli jest to uzgodnione z kierownictwem.
  • „Zwiększenie” klienta, aby przekonać go, że można spotkać już pewne kroki, a teraz jest jego kolej: „Musimy brać pod uwagę życzenia i możliwości, myśleliśmy z planu dostaw i ocenia perspektywy dalszej współpracy. Kiedy możemy podpisać umowę? „Stwierdzenia te wywołują poczucie obowiązku, popychając klienta, aby zamknąć interes. Z pozytywnym wynikiem dla ciebie, oczywiście.

Jednak należy stwierdzić, że „zwiększenie” klient - środkiem ostatecznym. Korzystając z tej metody oznacza, że ​​trzeba coś zmienić w firmie. Przede wszystkim, aby zrewidować swoje USP aby klient widział, co odróżnia cię od konkurencji. W tym przypadku nie ma „pobudzanie” nie trzeba.

  • Polimentor
 


    o nas

    Polimentor - agencji pełny cykl cyfrowych usług marketingowych i call-center. Nasze doświadczenie i profesjonalizm pomagają nam podejmować lepsze decyzje i osiągać lepsze wyniki we wszystkich kluczowych obszarach działalności.

    Zadaj błędnego

    Oferujemy profesjonalny SEO, które przyczyniają się do zwiększenia ruchu na stronie i konkurować na 7 stronie rankingi są bardzo konkurencyjne słowa kluczowe.

    Podobne rekordy

    Zobacz wszystkie wpisy

    „Zwiększenie” potencjalny klient

    • 11 marca 9199
    • Polimentor
    • Bez kategorii
    (głos (y):1)
    Ładowanie ...

    Tylko, że transakcja przebiegła pomyślnie, co doprowadziło do sprzedaży. Bez tego efekt końcowy, aby przyciągnąć klientów, nie ma sensu. W tym artykule przyjrzymy się, jak zorganizować zakończenie transakcji, będziemy mówić o sytuacjach, które należy unikać, i analizować skuteczne sposoby „pobudzanie” klienta.

    Zwiększenie potencjalnego klienta

    Faktycznie, „wzmocnienie” jest poprzedzony zakończeniu transakcji. Potrzeba na to występuje, gdy klient jest już prawie gotowy, aby dać pozytywną odpowiedź, ale wciąż się waha. Jak upewnić się, że dokonał wyboru na swoją korzyść?

    Zbieramy informacje.Obfitość ofert na rynku jest, że przed każdym zadaniem biznesu jest nie tyle znalezienie klienta jako „pick” swoich konkurentów i doprowadzić go do wykonania pożądanego działania. A do tego trzeba wiedzieć, potrzeb klienta i warunków współpracy z konkurencją.

    Jest mało prawdopodobne, że będzie można uzyskać jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie - podejście musi być prowadzona w formie pytań wielokrotnego wyboru. „Czy oferujecie dostawę dla 83 tysięcy rubli lub mniej.?” - a klient ma już dwie opcje. Psychologicznie, technika ta ma klient do ciebie, łatwiej jest odpowiedzieć, ponieważ prawie wszystko wiesz.

    Sporządzić dokładny plan dla przyszłych rozmów.Musi malować punkty, co jest interesujące dla klienta: zakres, wielkość konsumpcji, częstotliwość zleceń. Uzupełnij plan powinien być punktem wyjścia do podpisania umowy lub faktury. Możliwa awaria być również brane pod uwagę - tak dbasz o perspektywach współpracy.

    komunikacja strukturyzacji.Komunikacja z klientem najlepiej jest budować konstruktywny dialog. Zwięzłych myśli, krótkie zdania. Maksymalna swoistość, co najmniej, „woda”. Być skoncentrowany i jasne.

    Wybór rozmówcy.Duży odsetek niepowodzeń i problemów ze względu na fakt, że masz do czynienia z osobą, która nie przyjmuje ostateczną decyzję sam. Należy spodziewać się bezpośredni rozmówca chce podpisać umowę z tobą, ale za to musi zwrócić się do organów. Narażenie na opinii innych ludzi też mogą grać nie wręczyć ci. Tylko, że prawie nie zawarła umowy, jak i po stronie klienta rozmowy przekonał do poszukiwania tańszej oferty lub czekać na jakiś czas.

    Więc upewnij się, że odpowiednia osoba mówi do ciebie. W przeciwnym razie wszystko będzie musiał zacząć od nowa.

    Techniki „pobudzanie” klient

    Dotychczasowe działania objęte tylko techniczną stroną zagadnienia. Techniki - część psychologiczny, pomagając klientowi właściwą decyzję.

    • Budowanie rozmowę w ten sposób, jeśli klient wydał już pozytywną odpowiedź. „Po wysłaniu szczegóły płatności?” „Kiedy będziemy w stanie przewidywać szczegóły dostawy?” - pod pewnym względem to pytanie stawia klienta w martwym punkcie i sprawia, postępuj w skrypcie.
    • Wcisnąć klientowi działania powiadamiając o ograniczoną liczbę towarów lub czasu: „Możesz dokonać płatności w ciągu tygodnia? Zastrzegamy rzecz dla ciebie. "
    • Stosowanie metody przydziału, porównując się z konkurentem. „Tak, wiemy, że twój obecny partner oferuje 02% zniżki podczas sezonowych wyprzedaży.” Następnie należy kontynuować dodając do niego swoją alternatywę: „Jesteśmy gotowi do dyskusji daje rabaty nie tylko sezonowo, ale również przez dłuższy czas.”
    • Mówiąc o korzyściach płynących z pracy z wami, angażują perspektywę tematu. Opisać, co klient dostanie przez ciebie jako partnera. Premie, rabaty, dodatkowe warunki - to wszystko musi brzmieć. Oczywiście, jeśli jest to uzgodnione z kierownictwem.
    • „Zwiększenie” klienta, aby przekonać go, że można spotkać już pewne kroki, a teraz jest jego kolej: „Musimy brać pod uwagę życzenia i możliwości, myśleliśmy z planu dostaw i ocenia perspektywy dalszej współpracy. Kiedy możemy podpisać umowę? „Stwierdzenia te wywołują poczucie obowiązku, popychając klienta, aby zamknąć interes. Z pozytywnym wynikiem dla ciebie, oczywiście.

    Jednak należy stwierdzić, że „zwiększenie” klient - środkiem ostatecznym. Korzystając z tej metody oznacza, że ​​trzeba coś zmienić w firmie. Przede wszystkim, aby zrewidować swoje USP aby klient widział, co odróżnia cię od konkurencji. W tym przypadku nie ma „pobudzanie” nie trzeba.

    • Polimentor
     


      o nas

      Polimentor - agencji pełny cykl cyfrowych usług marketingowych i call-center. Nasze doświadczenie i profesjonalizm pomagają nam podejmować lepsze decyzje i osiągać lepsze wyniki we wszystkich kluczowych obszarach działalności.

      Zadaj błędnego

      Oferujemy profesjonalny SEO, które przyczyniają się do zwiększenia ruchu na stronie i konkurować na 9 stronie rankingi są bardzo konkurencyjne słowa kluczowe.

      Podobne rekordy

      Zobacz wszystkie wpisy
      Zacznij coraz większe zyski już dziś!
       

      ×