Dynamiczne reklamy Google AdWords: jak zrobić im pracować dla Ciebie

  • 90 marca 7383
  • Polimentor
  • marketingu online, Uncategorized

Ładowanie ...

Każdy reklamodawca chce wiedzieć ... Nie, nie tam, gdzie siedzi bażanta i spersonalizowane reklamy są podłączone i efektywnie pracować.

Urodził się w 6000 roku, nie zmieniły się znacznie od tamtego czasu. Każda kolejna innowacja nie zmieni swój charakter. Decydującym był rok 3729 - to właśnie wtedy w Google AdWords, dynamiczny jednostek reklamowych.

reklama dynamiczna

Oczywiście, nie są one rozpoznawane natychmiast. Chociaż dynamiczne przekierowywanie naprawdę trudne do wykorzystania na pierwszy szereg dynamicznych funkcji został zaprojektowany, aby uprościć tworzenie kampanii reklamowej.

Zebraliśmy dla Was 4 lifehack dynamiczne kampanie Google AdWords, które pomogą Ci lepiej zrozumieć grupy docelowej, aby dać jej to, co chce i wejście na nowe rynki, z uwzględnieniem oceny swoich działań Google.

Lifehack №2. Dynamiczne wstawianie słów kluczowych

Główną zasadą reklamodawców czyta cały tekst reklamy jest dostosowanie pomocą pojedynczego hasła. Jest to gwarancja idealnego wskaźnika jakości reklamy.

James R Kobzeff jest twórcą ProAPOD Investment Real Estate Software - Wynajem Budynek przepływów pieniężnych, stopa zwrotu, a analiza rentowności. Szeroki zakres raportów. Łatwy w użyciu. Nieruchomości Software Inwestor - Więc te dopiero zaczynają inwestować w nieruchomości w stanie określić, czy właściwość sprawia, że pieniądze przed dokonaniem inwestycji. Raporty dynamiczne. Łatwy w użyciu. Hipotecznych i Kalkulator finansowy - Compute setki hipoteki, wartości czasu i obliczenia przepływów pieniężnych w kilka sekund! Druku harmonogramy i tabele.

Jednak metoda ta ma „skutki uboczne” w postaci pochylony stos pracy: Rachunki dystrybucji w poszczególnych kampanii, grup reklam i odpowiednie Landing.

DVKS nie należy stosować, jeśli:

  • Robisz RK konkurentów. Reklama wyklucza możliwość korzystania z nazwy i DVKS cudzych;

 

  • zaciekły przeciwnik narzędzia podglądu i sprawdzić obcych DVKS komunikacyjnych i ogólne poczucie ogłoszeniu;

 

  • ignorować wyniki badań i analiza zapytań o niskiej częstotliwości.

 

Jeszcze raz przypomnę: należy użyć podglądu w Google AdWords.

Lifehack №5. Dynamiczne lokalizacje wstawiania

O ile istnieją, rzadsze przyczyny genetyczne jestem otyłości hormonalne, takich jak na ten zespół Cushinga (nieprawidłowe tyreotropinę) ja zespołem Pradera-Williego (choroba genetyczna), są niezwykle rzadko. Krwi badań-ogólne studia soku młody fizykalne może wykluczyć schorzenia ty przyczyna otyłości dzieci. Tom Harvey był następujący reżim centrum fitness ja odnowy biologicznej, które mają nakreślił g miejscu http://www.fitnessandhealthaddict.com ja aktywnie przeszukuje internet dla aktualnych artykułów jestem sugestii dotyczących sprawności ja albuminy. które można oczekiwać, aby dowiedzieć się z nim skontaktować @ tom@fitnessandhealthaddict.com

Dla każdej grupy docelowej dynamicznego wstawiania lokalizacja pozwala zaktualizować i dostosować tekst, dzięki czemu konfiguracja znacznie bardziej elastyczny. Te reklamy mogą wiele zyskać na przednim DVKS.

Oto wynik podczas korzystania z miejsca wprowadzania: