Odbierać połączenia i zlecenia na telefon

Odbieranie i przetwarzanie zamówień - kompleksowe usługi dla firm i przedsiębiorstw w różnych obszarach działalności. Istotą usługi jest przyjmowanie zamówień telefonicznych przez profesjonalnych menedżerów, podmioty z późniejszej rejestracji wszystkich odebranych od klientów i ich rejestracji w systemie on-line, jak aplikacje o określonym statusie. Co więcej, wszystkie aplikacje wraz z danymi kontaktowymi i komentarze użytkowników są przesyłane do firmy klienta. Usługa ta pozwala zwolnić swoich pracowników od konieczności ciągłego przetwarzania zamówień i zapewnia przetwarzanie wysokiej jakości połączeń, zupełnie za darmo dla klienta.

wsparcie techniczne

Wsparcie techniczne - jest przetwarzanie wszystkich połączeń przychodzących do kwestii technicznych i operacyjnych, zgodnie ze standardami korporacyjnymi firmy. Usługa ta pomaga użytkownikom w rozwiązywaniu problemów związanych z danym produktem.
Największą zaletą centrów telefonicznych, zapewnienie wsparcia technicznego, jest brak przerw obiadowych, weekendy i święta - pracują przez całą dobę. Zatem żaden z połączeń przychodzących nie zostaną pominięte. Ponadto, pracownicy nie muszą już tracić czasu rozmowy z klientami na temat problemów technicznych i mogą skupić się na realizacji i promocji produktów.

wirtualna sekretarka

Virtual Assistant (wirtualny sekretariat) - osoba, która odbiera i przetwarza przychodzące połączenia i wiadomości, a następnie przesyła informacje do dyrektora i innych menedżerów. Korzystanie z tej usługi, będziesz zawsze mieć świadomość wszystkich ważnych wydarzeń, będzie również w stanie dać wytyczne operacyjne dla osób odpowiedzialnych za konkretny obszar działalności (w odległych obszarach), odbierać i wysyłać wiadomości.

dedykowany operator

operator dedykowany (kierownik) - członek naszego centrum kontaktowego, który znajduje się w uzgodnionym czasie pracuje tylko nad projektem i do radzenia sobie z różnymi zadaniami - odbieranie i wykonywanie połączeń do klientów związanych z dostawcami, wysyłanie i odbieranie poczty i SMS, wypełnia CPM, kładzie faktury, tworzy KP, szukając potrzebnych informacji dla klienta lub klienta, wykonuje dodatkowe zadania w ramach projektu, a nawet handlowali z dostawcami i cię jednocześnie nie tracić czasu i energii na jego szkolenia, wdrożenia oraz Troll.

Przetwórstwo pay-per-skutek

Z obsługą przyjmowania wniosków o płatności za potwierdzoną rezerwację: płacisz tylko za te aplikacje, które przynoszą realne zyski. Brak naliczania sekundowego i maksymalnej orientacji wynik uczynić ten serwis dobrym rozwiązaniem dla tych, którzy chcą zwiększyć konwersję i zmaksymalizować średni czek. Jesteśmy gotowi do współpracy z rzędu pay-per-potwierdzone - żadne projekty pilotażowe zapłacić za minutę i dodatkowych kosztów dla ciebie. Można również w każdej chwili do słuchania dowolnego wywołania dowolnego operatora, w celu zapewnienia przejrzystości warunków i realizacji warunków KPI.

Badanie telefoniczne

Klient Survey - metoda stosowana w celu określenia potrzeb i oczekiwań konsumentów, jak również ich poziom satysfakcji i interesujące w istniejących lub potencjalnych produktów lub usług.
Rozmawia przez telefon z członków grupy docelowej, można uzyskać informację o poziomie świadomości konsumentów, jak również rozmowy na temat nowych produktów i usług, kampanie i promocjach prowadzonych przez firmę. Poza tym wszystkim, istnieje możliwość połączeń wychodzących od dłużników i zaktualizować istniejącą bazę danych kontaktowych.

Quality of Service

Jakość obsługi klienta jest jednym z najważniejszych czynników konkurencyjności w każdej branży. Wysoki poziom usług zwiększa liczbę lojalnych klientów i tworzy pozytywny wizerunek firmy, w wyniku zwiększenia sprzedaży.
W celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi klienta w firmie, możemy zaoferować Państwu kompleksową ocenę o nazwie „kontroli jakości usług.” Wykorzystuje szereg strategii w celu przeprowadzenia wywiadu konkurencyjnego, i zapewnić Państwu szczegółowy raport o wykonywaniu swoich pracowników.

Aktywna sprzedaż przez telefon

Telemarketing jest skutecznym sposobem telesprzedaży. Po raz pierwszy wprowadzono w połowie 03 wieku, a teraz stracił swoją wartość. Telesprzedaży stać się specjalny rodzaj sztuki, a jego rosnąca popularność tylko potwierdza ten fakt.
Telemarketing jest skierowany głównie do rozpowszechniania informacji na temat produktów i usług dla nowych i dotychczasowych klientów. Ma ona na celu przyciągnięcie klientów i ich zachowaniu, a uzyskanie informacji zwrotnej od nich.